Bruttan Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 ja sitter fast på ett uppdrag hos Cubans o ja klarar inte av det vad jag än gör! jag ska åka o lämna av cubanerna på nån bråkplats så ska ja hjälpa dom att döda fienderna. jag klarar av det först men sen när den där !&%"#¤!&(#%/ snipern på taket kommer så dör ja nästan direkt finns ingen som helst chans att döda honom!!!!!!! hjälp mig vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 sikta mot han han skjuter inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 det är ju det han gör! ja fattar inte vad han har för supervapen för han skjuter ett skott på mig då dör jag även fast ja har armor och health fullt!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag brukar kuta fram å ta ett sniper vapen å skjuta teebaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 jag me , skjut ner honom sen kan du fortsätta . Det är det lättaste sättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Använd PSG-1 snipern, och gå inte närmare, utan skjut långt ifrån, annors skjuter han dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 men det gååååår inte! tro mig!! ja har testat från långt håll o när ja springer fram minsta lilla knäpper han mig! o hans "snubbar" som e där nere, de verkar inte spela nån roll hur många man dödar det kommer bara fler o fler o fler man blir fan galen.... det GÅR inte i vilket fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 o föresten ja snackar om ps2. inte pc. ja vet inte om det finns många skillnader har aldrig spelat på pc men tänkte bara säga det... (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 det går.. det är bara du som inte klarar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Det är iaf überlätt med minigun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 fuska till dig BAZOOKA han är ganska död då man måste fuska när man inte klarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 fuska till dig BAZOOKA han är ganska död då man måste fuska när man inte klarar de är lätt de finns en sniper på sidan men laser sikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 vart får jag minigun o bazooka från då? o hur f*n ska ja fuska mig fram i det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Du kan köpa grejerna hos Phil när du har klarat alla hans uppdrag eller så samlar du ihop 60 respektive 70 paket för att få minigun och bazookan. Och jag tycker inte att du ska fuska, det känns mycket bättre att klara ett uppdrag hederligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Snipern finns annars på ett hustak utan att fuska där nere vid cafet och basookan finns på en ställe vid flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 jaja men det skumma e ju att han dödar mig på ett enda skott va ja än gör! ja hinner knappt röra mig o ja e död! ja måste ta kål på han på nåt sätt o med vilket vapen e skitsamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 JA! jag klarade det!! MEN ja har istället fastnat i uppdraget efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jockemon Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 cubanernas uppdrag e ju skitlätta....hur kan man misslyckas...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 äh skitsamma. ni va grymt trevliga... eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Om du berättar vad du har för problem med uppdraget kan vi kanske hjälpa dig? Och säg inte att vi har varit otrevliga, det gäller bara vissa här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts