anders2 Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag brukar skjuta av huvudet på folk om jag inte har något annat att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 JAG KÖR PÅ PS2 JAG SKJUTER MED AUTO-AIM, FAST D E KLART ME M16 Å SNIPER SKJUTER JA FETT U KU*KEN Å HUVET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 JAG KÖR PÅ PS2 JAG SKJUTER MED AUTO-AIM, FAST D E KLART ME M16 Å SNIPER SKJUTER JA FETT U KU*KEN Å HUVET Hur är det att spela med Auto-aim? Flyttar sig siktet till närmaste person hela tiden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Hmm Ja det e riktigt man håller in en knapp så gör den de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jag skjuter inte någon jag slår ner dom eller så spränger jag dom med gore mode så att huvuden, armar och ben flyger åt alla håll. Såklart jag skjuter folk jag är ju inte dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jag skjuter inte någon jag slår ner dom eller så spränger jag dom med gore mode så att huvuden, armar och ben flyger åt alla håll. Såklart jag skjuter folk jag är ju inte dum gore mode? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 gore mode? Han kanske menar fusket som gör att det blir mer blod. Den funkar aldrig för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jo de e de nog...koden för mer blod i GTa2 heter ju Gorefest.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts