Green_Goblin Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 jag har köpt alla företag och gjort alla uppdrag. jag är på uppdraget (dildo dodo) den är hur omöjlig som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 nej då ! Ta det lugnt , bensinen räcker och allt kör lite försiktigt . Och om du har en joystick så kan du använda ratten (eller vad det kallas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 de e skitlätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Klarade uppdraget på typ andra försöket... (OCh det var pga ett slarvfel) Varför tycker alla det är så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Oftast för att skiten inte lyfter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 för mig gick det också skit ibörjan men det var bara för att jag trodde att det var svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 jag har börjat ingorera att det uppdraget finns har försökt tusen gånger o skiten totalvägrar att lyfta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 jag har börjat ingorera att det uppdraget finns har försökt tusen gånger o skiten totalvägrar att lyfta! Trycker du på lyfta-knappen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 eh ja?? -sorry i'm not blonde- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts