Curly Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag var inne och surfade på webhallen och jag hittade då det här (felet?) En T230 ser ju inte alls ut så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Det är en uppföljare till T610 och heter T630.. Den ska släppas första kvartalet 2004.. Det måste stå fel helt enkelt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jo, det vet jag. T230 finns redan med rätt bild på Webhallen med telia och kamera, skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 dom har gjort ett sånt fel innan.. typ en nokia telefon till en ericsson text.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 man ska ha tre det rockar ju det kommer en liten tre mobil om en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 3G mobiler är inte speciellt bra. PÅ de flesta ställen i Sverige får de ingen kontakt med nån sorts "mast" eller vad man ska säga så till exempel i Kiruna funkar de inte... man får ingen bild, man kan inte ringa etc etc. Om den ska funka i hela sverige kommer Generation 3 teamet måsta lägga ut typ 2 miljoner på telemaster eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 VARNING! jag såg puls! och kan säga att bild kvalitén är MYCKET SÄMRE än den i reklamerna! hakkar som fan! och om man pratar normalt och kör utanför mastens räckvidd så bryts samtalet! extremt dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Puls? Är det något nytt konsument program? Att bilden laggar visste väl alla? Jag trodde alla visste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 VARNING! jag såg puls! och kan säga att bild kvalitén är MYCKET SÄMRE än den i reklamerna! hakkar som fan! och om man pratar normalt och kör utanför mastens räckvidd så bryts samtalet! extremt dåligt! Nädu, dom funkar finfint. Det är inte lika bra kvalité som på reklamen, det har du rätt i, men det är absolut inget fel på dem. Sen det där med masten, tycker du det är konstigt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Men om det är fel så säg det till dom då, dom skulle nog bli tacksamma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 men om man pratar normal, utan video, och åker utanför masten så bryts samtalet.. man lär nog bli lite irriterad av det.. och batteriet.. en person behövde byta ut batteriet upp till 5 gånger om dan! ps:/ nej.. plus är inte ett nytt konsument program.. funnits länge.. går på 1'an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 (redigerad) ps:/ nej.. plus är inte ett nytt konsument program.. funnits länge.. går på 1'an Jag vet, skämta lite med dig bara Edit: Nu har jag skickat mail till Webhallen Redigerad 7 december, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 3G mobiler är inte speciellt bra. PÅ de flesta ställen i Sverige får de ingen kontakt med nån sorts "mast" eller vad man ska säga så till exempel i Kiruna funkar de inte... man får ingen bild, man kan inte ringa etc etc. Om den ska funka i hela sverige kommer Generation 3 teamet måsta lägga ut typ 2 miljoner på telemaster eller nåt sånt Det finns bara en hake.... Om det inte finns 3G teckning så övergår telefonen till GSM-nätet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts