Crice Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 jo han rockar fett Men vissa tidningar har vart rätt så dåliga Jaa, fast jag gillar Farbror Joakim! Alla hans fraser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Jag gick med kalles årgångsklubb för några år sen, för er som inte vet är det en boklubb som skickar ut ett par böcker varje år med gamla årgångar av kalle anka & co från 40 och 50-talet. Jag har redan alla nummer från 48-56 i snygga inbundna böcker! Tidningarna är alltså tryckta i böcker men allt är med, framsidor, baksidor, reklam, tävlingar etc tidningarna återges exakt på samma sätt som originalen. Serierna var så mycket bättre på den tiden och ibland känner man igen vissa serier som varit repriser i nya nummer. I en del av tidningarna fanns det fickpengstävlingar där man kunde vinna 10 kr... Jag har några gamla kalle i ORGINAL *stolt* Kan säga vilka det är på fredag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 ja å min syrra får penumerationen av morsan & farsan... men de är faktist en grej som har hållit för mig...en kortlek som man fick för typ ett halvår sen...den ligger fortfarnade i byrålådan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 ja å min syrra får penumerationen av morsan & farsan... men de är faktist en grej som har hållit för mig...en kortlek som man fick för typ ett halvår sen...den ligger fortfarnade i byrålådan... Man får varje påsk Jag har två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 ja, ja & min syrra har var sin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Vafan klagar ni på Kalle Anka pryken för?,den var asmysig ju! Satt och klämde på den hela tiden jag såg på Robinsson,tyvärr gick den sönder i söndags då jag kastade den i stenplattorna för att se vad som hände Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Själv köpte jag MAD, en bra tidning! Men den är nedlagd nu... MAD skämt : Det värst som finnsunder ett skönt samlag är: när katten också vill vara med ja skrattar åt det jämt.. så är det en mobbad bild också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 kalle är bäst.. kvallen på blaskan har blivigt urchigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 jaja min jävla snöboll sprängdes när jag kramade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 ack era syndare!! De ska va Herman Hedning endast Herman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 ack era syndare!! De ska va Herman Hedning endast Herman! Nej! Kalle POWER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Jag läser aldrig serie tidningar men det händer ibland Då läser jag Kalle .... inte kalle anka .. men Kalle och Hobbe. Dom är mycket bättre Har några nummer från 76- Vill ha alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Jag testade att hålla en tändare under den eftersom den luktade fotogen... och jo mycket riktigt, den började brinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Jag testade att hålla en tändare under den eftersom den luktade fotogen... och jo mycket riktigt, den började brinna! VAR DET fotogen??? e dom crazy i bollen i huvet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Jag läser aldrig serie tidningar men det händer ibland Hehe...ja så det kan gå... Du inser att aldrig betyder aldrig va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jag preenumerar också... Är det nån som håller med min när jag säger att "Brev till Svinesson" knäcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jag preenumerar också... Är det nån som håller med min när jag säger att "Brev till Svinesson" knäcker? Ja, han är så cool när han svarar så elakt åt oskyldiga frågeställare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Haha ,Svinesson är ball Alla småbarn blir ledsna när dom inte får ordenlglia svar Kalle Anka är det bästa tidningen,sen kommer PCGAMER,sen MAD,prenumeradae på den tills den la ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 va? MAD finns väll fortfarande??? i alla fall i affärerna här,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts