Add3 Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 jag har prenumererat så länge jag kan komma ihåg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 jag prenumerar(stavning?) på nemi men köper kalle ibland nemi rockar locker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 jag har prenumererat så länge jag kan komma ihåg.. Jag med! Kalle är ju kung! Även om kvaliten sjunkit på tidningen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 slutade prenumerera i somras... kvaliteén var som sagt dålig.. det var bra på mitten av 90 talet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Vi har skit många kalle tidningar hemma... fast dom nya vill aj inte läsa sså gärna så trista å sega =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 slutade prenumerera i somras... kvaliteén var som sagt dålig.. det var bra på mitten av 90 talet! Jaa, det var storhetstiden! Eller nää, Kalle Anka-sett var 80-talet bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Haha jag har just laggt slemfanskapet i frysen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Haha jag har just laggt slemfanskapet i frysen. Den smäller tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Den smäller tror jag! FRysen varför då??? Aja ja vill ha en ny den paja direkt . Fast som tur va så paja den inte vi datan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Själv köpte jag MAD, en bra tidning! Men den är nedlagd nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag slutade prenumera på Kalle Anka/co för 2 år se'n. Tyckte det bara blev sämmre och sämmre. Så nu till jul har jag snart prenumererat på PC Gamer i 2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag gick med kalles årgångsklubb för några år sen, för er som inte vet är det en boklubb som skickar ut ett par böcker varje år med gamla årgångar av kalle anka & co från 40 och 50-talet. Jag har redan alla nummer från 48-56 i snygga inbundna böcker! Tidningarna är alltså tryckta i böcker men allt är med, framsidor, baksidor, reklam, tävlingar etc tidningarna återges exakt på samma sätt som originalen. Serierna var så mycket bättre på den tiden och ibland känner man igen vissa serier som varit repriser i nya nummer. I en del av tidningarna fanns det fickpengstävlingar där man kunde vinna 10 kr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag gick med kalles årgångsklubb för några år sen, för er som inte vet är det en boklubb som skickar ut ett par böcker varje år med gamla årgångar av kalle anka & co från 40 och 50-talet. Jag har redan alla nummer från 48-56 i snygga inbundna böcker! Tidningarna är alltså tryckta i böcker men allt är med, framsidor, baksidor, reklam, tävlingar etc tidningarna återges exakt på samma sätt som originalen. Serierna var så mycket bättre på den tiden och ibland känner man igen vissa serier som varit repriser i nya nummer. I en del av tidningarna fanns det fickpengstävlingar där man kunde vinna 10 kr... Haha, 10 spänn! Skulle va kul att se i en tidning idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag gick med kalles årgångsklubb för några år sen, för er som inte vet är det en boklubb som skickar ut ett par böcker varje år med gamla årgångar av kalle anka & co från 40 och 50-talet. Jag har redan alla nummer från 48-56 i snygga inbundna böcker! Tidningarna är alltså tryckta i böcker men allt är med, framsidor, baksidor, reklam, tävlingar etc tidningarna återges exakt på samma sätt som originalen. Serierna var så mycket bättre på den tiden och ibland känner man igen vissa serier som varit repriser i nya nummer. I en del av tidningarna fanns det fickpengstävlingar där man kunde vinna 10 kr... Har några sånna tidningar kvar från mina föräldrar, ibland var det bara 5 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 NEEEJ!!! jag stoppade ochså min boll i frysen för några timmar sen!!! JAG GLÖMDE DEN!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Alltså vad är vitsen med den där snöbollen? Är den bara som en vanlig studsboll eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Alltså vad är vitsen med den där snöbollen? Är den bara som en vanlig studsboll eller? ne.. nån sorts gummiballong.. som är fylld med vatten! Tips: Ta "snöbollen" från Kalle Anka & C:O, klipp ett litet hål, häll ut vattnet och blås in luft!!! Resultat: en fin ballong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 (redigerad) Ja den där grejen man fick i Kalle Anka och CO idag var ju äcklig! Lukta på den, fy f*n! Värdelös faktiskt, kvaliten på Kalle har fallit förskräckligt! Och ja, jag kanske är för stor för att prenumerera på Kalle men det är roligt och jag kan inte sluta! Vilket skit d va så fort jag öppna den spprack den på mig *EDIT* Våran amilj har prenumererat i kanske 20-30 år Redigerad 7 december, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Vilket skit d va så fort jag öppna den spprack den på mig *EDIT* Våran amilj har prenumererat i kanske 20-30 år Hehe, ni gillar möjligtvis inte Kalle Anka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Hehe, ni gillar möjligtvis inte Kalle Anka? jo han rockar fett Men vissa tidningar har vart rätt så dåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts