Crice Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Ja den där grejen man fick i Kalle Anka och CO idag var ju äcklig! Lukta på den, fy f*n! Värdelös faktiskt, kvaliten på Kalle har fallit förskräckligt! Och ja, jag kanske är för stor för att prenumerera på Kalle men det är roligt och jag kan inte sluta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jo man får ju bara med skräp. Skulle hellre vilja ha en extra tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jo man får ju bara med skräp. Skulle hellre vilja ha en extra tidning. Jaa, prenumerar du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Bah! Herman Hedning och Rocky ska det va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Ja den där grejen man fick i Kalle Anka och CO idag var ju äcklig! Lukta på den, fy f*n! Värdelös faktiskt, kvaliten på Kalle har fallit förskräckligt! Och ja, jag kanske är för stor för att prenumerera på Kalle men det är roligt och jag kan inte sluta! Jag tycker också sakerna är skit... Håller dom en vecka så är det sensation!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Det var bättre förr när man fick en pryl i vartannat eller vart tredje nummer, då var det högre kvalite på grejerna, nu får man bara en massa skräp. Det var bland annat därför jag slutade prenumerera på kalle för två år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 jag prenumererar inte, utan jag får av min gudfar gratis, för han jobbar där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 På min tid var det minsan kvalitetsgrejer man fick. Nej men PC-Gamer är det som gäller. Tänker få en prenumeration till jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 jag prenumerar inte längre gjorde det när jag var typ 3 år sitter och läser tidningar från när farsan va liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 vad va det man fick för nåt i kalle anka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag har prenumererat ganska länge nu, och jag tycker det skulle vara bättre om dom inte sände de där skräpprylarna överhuvudtaget. Tyvärr har hela serietidningen blivit sämre, de äldre var betydligt bättre, om man t.ex kollar på ett ex. från förra årtusendet så är serierna betydligt bättre. De nya är helt dumma, det handlar antingen om ufon eller nåt sånt. Det kan ju vara att man "växer ifrån" Kalle Anka, småbarn tycker säkert om ufon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 den va ju ganska kul ibörjan . men den sprängdes typ efter en halvtimme i mitt rumm. asså den gick sönder o spruta ut de som va i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jaa, prenumerar du med? Jupp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Vad var det för pryl?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Vad var det för pryl?? Det skulle föreställa en snöboll men va nåt plasthelvete, elastiskt var det också! Lukta som f*n och blev varm om man krama i typ en halv minut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Slutade prenumerera förra året , men Kalle är ju skit kul... Jag har i allafall mellan 500-550 tidningar + pocket s och lite annan skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Kalle Anka? Nej, jag prenumenerar på 91:an, men på senaste 2 åren har även 91:an blivit mer riktad mot barn.. , precis som Kalle är i min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 jag prenumererar inte, utan jag får av min gudfar gratis, för han jobbar där! Egmont(Eller vem det nu är som ger ut tidningen)eller vad menar du? Har en stor samling Kalle tidningar i garderoben, slutade väl premunera för 3 år sen. Nu tycker jag väl att Kalle är ganska tråkigt, det är ju som sagt riktat till dom lite yngre. Läser inte så mycket serietidningar över huvud taget längre, men om jag gör det så blir det väl 91:an eller Fantis(Pappa är ett stort fan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 (redigerad) hm.. ska leta reda på senaste kallen.. tänkte int på att den skulle ha kommit idag.. (men vem bryr sig? ) Kom ihåg i oktober förre året när man fick en självlysande handske, eller, dom SKREV de iaf.. hur mycke jag höll den under en lampa funkade de inte.. nån som har lust att tipsa REA? ----- ÄDIT BY GTaJÄGaReN ----- Åh fy fan vilken äcklig sak Redigerad 6 december, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Bah! Herman Hedning och Rocky ska det va! Har alla fyra numren av rocky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts