Crice Skrivet 10 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Hatobjekt nr.1. Ska sluta skriva massa strunt nu. Jag vore dig evigt tacksam! Men jag håller med om att man inte ska håna överviktiga, och nää Kaller jag är inte perfekt, fast tjaa så gott som! Nää skoja bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 är lite överviktig men inte så tjock...är 180 cm om inte längre...desutom så läste ja på första sidan en sak som ja kom att tänka på...det stod att man skulle lite på en smal värd tror ja...man ska inte lita på en smal kock ivarjefall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Jag vore dig evigt tacksam! Men jag håller med om att man inte ska håna överviktiga, och nää Kaller jag är inte perfekt, fast tjaa så gott som! Nää skoja bara! Ge dig för h*lvete, om tråden blir låst är det ditt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Och så får man tänka på att det är skillnad på överviktiga, och dom som är födda med kraftig benstomme(?Stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 såg ni programmet igår? om tjejen som vaknade på natten för att hon inte kunda andas för att det var så mycket fett på halsen! Jag har också problem med det, jag väger 120 och är 1.67 cm närå, det är jag inte, men ganska tråkigt om man hade ett sånt liv.. och om killen som hade 57% av kroppen, det var fett, normalt så ska man ha 17% fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 jag väger 39.5 kg och är 1.53 lång 13 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 såg ni programmet igår? om tjejen som vaknade på natten för att hon inte kunda andas för att det var så mycket fett på halsen! Jag har också problem med det, jag väger 120 och är 1.67 cm närå, det är jag inte, men ganska tråkigt om man hade ett sånt liv.. och om killen som hade 57% av kroppen, det var fett, normalt så ska man ha 17% fett Stackars tös, har nog stora problem att hitta killar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Stackars tös, har nog stora problem att hitta killar! Var stora problem också ett "skämt eller"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Var stora problem också ett "skämt eller"? Nej jag tänkte inte på det! Men ärligt tänk vilka problem! :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Var stora problem också ett "skämt eller"? Tvivlar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Tvivlar på det. Jaa det var inget skämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts