GiZmo Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 oh aj! känner mig träffad! :'( skoja ba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Jag väger 53 KG, är väldigt smal och klen och är 1. 88 lång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Håller med Blauqe, och jag är ett praktexempel. Jag är 184 cm och väger kanske 64 kilo, om jag hade växt klart skulle jag vara riktigt orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Ganska normalt! Vafan är det där, "ganska normalt"... Schyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 I 4an var jag tjock som boll. Men nu är jag smal och fin . Vägger runt 60-65 kg och det är mest muskler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Alltså... Det är totalt meningslöst att sitta och jämföra hur lång man är och vad man väger när man inte växt klart ännu och kanske inte ens kommit in i puberteten (som vissa som skrivit i den här tråden förmodligen inte gjort). Man växer olika helt enkelt, vissa först på längden och sen på bredden och andra tvärtom. Sen är det klart att väger man 90 kg och är 1.40 lång så är det inte bara det faktum att man inte växt klart som är förklaringen, då är man verkligen tjock (hoppas verkligen ingen tar illa upp nu, det är absolut inte meningen att ha någon nedsättande ton). w0rd 90 kg och är 1.40 de är de nog ingen som är hoppas jag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Ålder:15 längd:183.5 Vikt:76 Muskler:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Ålder: 13 Väger: 48 längd: Hmm, kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) Ikväll är det ett program om fetma ("För fet för ung") på TV. Kl. 21:00 på Tv 4. Redigerad 9 december, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 (redigerad) Smal |väger: 60 kilo. |Längd: 1,73 | Redigerad 10 december, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Ikväll är det ett program om fetma ("För fet för ung") på TV. Kl. 21:00 på Tv 4. Ja och vet du vad? Det sänds i bredbild! Men det är sant! Står i TV-tidningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 (redigerad) Ja och vet du vad? Det sänds i bredbild! Men det är sant! Står i TV-tidningen! vilket betyder att formatet på sänningen är ändrat, så att bilden är bredare (vilket kommer bli standard inom en snar framtid) Redigerad 10 december, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 vilket betyder att formatet på sänningen är ändrat, så att bilden är bredare (vilket kommer bli standard inom en snar framtid) Alltså antingen saknar du humor eller så är du trög! Fattar du? bredbild! Bred, ungen är ju bred! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 (redigerad) Alltså antingen saknar du humor eller så är du trög! Fattar du? bredbild! Bred, ungen är ju bred! nej, det handlar inte om det, utan om att bilden är bredare... skulle detta vara humor? knappast... Redigerad 10 december, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 nej, det handlar inte om det, utan om att bilden är bredare... Haha, du har ju humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 "Aaah, sluta kränka han. Bara för att han är lite bredare än oss ska ska vi respektera det. Mycket dumt sagt. Jag är så bra och har aldrig gjort fel, mitt nick är Crice." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Haha, du har ju humor! det är synd om tjokisarna... och det är inget du ska reta dom för, bara för att du är så perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 "Aaah, sluta kränka han. Bara för att han är lite bredare än oss ska ska vi respektera det. Mycket dumt sagt. Jag är så bra och har aldrig gjort fel, mitt nick är Crice." Sammanträffande! Det är mitt med! Fast vi verkar ha olika åsikter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Ålder:11 Vikt:29 kg Längd:1.37 Ganska smal med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Sammanträffande! Det är mitt med! Fast vi verkar ha olika åsikter! Hatobjekt nr.1. Ska sluta skriva massa strunt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts