bosse_bildoktor Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 13, 1 75½ 75 kg. Spelar hockey 4 ggr i veckan så det är inte så mkt fläsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Knäck det här då. 182cm, 82 kilo. Muskler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag är 13 år,177 lång och väger 72 kg Jag tränar innebandy varje lördag :"> Det är mest muskler,lite magge har man ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag är 13 år,177 lång och väger 72 kg Jag tränar innebandy varje lördag :"> Det är mest muskler,lite magge har man ju Mm, förstår det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Fan vad taskig du är :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Fan vad taskig du är :'( Neje, alltså jag har också det! Inte mycket men aja ta VERKLIGEN inte upp, Hogge! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Nej då,där var jag dum,jag bara reagerar lite för jag har varit retad för "tjockis" i hela 6:an men nuhar dom slutat,för ett tag,men jag är inte ens så tjock Det är lungt Kricke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Nej då,där var jag dum,jag bara reagerar lite för jag har varit retad för "tjockis" i hela 6:an men nuhar dom slutat,för ett tag,men jag är inte ens så tjock Det är lungt Kricke Jäklar va snabba vi er på att svara, Hogge! Haha, bra att du inte tar illa upp, hatar mobbare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 jag väger runt 48 kg, 13 år..jag har "tvättbräda" ...men allvarligt jag ahr det..men jag tränar 10 timmar i veckan..hård fys varje pass...typ cirkel träning ( 35 sek arm, 40 sek mage, 40 sek rygg, 40 sek ben, tre varv) sen 150 grodhopp plus evihetsstafett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Länden då? PS: Fan vad taniga alla är. Kanske för att överviktiga inte vill berätta vikt och längd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Kanske för att överviktiga inte vill berätta vikt och längd. Mm, fegt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Respektera det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag är 13 år,177 lång och väger 72 kg Jag tränar innebandy varje lördag :"> Det är mest muskler,lite magge har man ju jävla hogge jag som alltid trott att du va 16 eller nåt sånt... du är rätt lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Respektera det! Alltså jag skoja, jag tyckte inte minigun respekterade dom så jag drev med honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag väger 55 kilo, är 12 år, 1,56 ungefär. Jag bryr mig inte om hur jag ser ut precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 15 år, 182cm lång, 71kg När jag var i usa såg jag en kvinna som tog upp hela två säten på pizza hut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 15 år, 182cm lång, 71kg När jag var i usa såg jag en kvinna som tog upp hela två säten på pizza hut. Usch! Äckligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag är 16år och väger.. hmm.. 60-65Kg.. Är 1.73 med.. Hehe, jag var uppe på 65 innan DH men när vi var o badade på lördagen och testade en våg där inne så hade jag gått ner till 59kg.. Alltså är det inte hälsosamt att åka på DH.. Men.. vem bryr sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Usch! Äckligt! Mer sorgligt Eller är jag äcklig () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag är 16år och väger.. hmm.. 60-65Kg.. Är 1.73 med.. Hehe, jag var uppe på 65 innan DH men när vi var o badade på lördagen och testade en våg där inne så hade jag gått ner till 59kg.. Alltså är det inte hälsosamt att åka på DH.. Men.. vem bryr sig.. haha!LOL! du väger alltså 6 kg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts