Crice Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Jaa nu i tider av utseendefixering så är det ju tyvärr också många som är överviktiga, det kryper allt lägre i åldrarna och barn rör sej mindre. Även den typen av människor som förut var överviktiga är nu ännu överviktigare och fet mat är något som äts för mycket. Vad tycker ni om detta, är ni såna som sitter vid datan 24/7 eller? Dela med er om åsikter om övervikt och fetma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Jo det är ju lite trakiskt för jätte överviktiga(viktiga lol) barn som inte ens kommit upp i tonåren, det är ju mycket mobbing på överviktiga. Jag är inte och har aldrig varit tjock så jag vet inte hur det känns iofs.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Jag är mer smal än tjock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 jag är smal så jag är glà, men de är många på min skola som är överviktia. jag väger 43 kg och är 13 år, längd 1.54 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 160 väger 45.. tränar fotboll o springer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 (redigerad) jag är smal så jag är glà, men de är många på min skola som är överviktia. jag väger 43 kg och är 13 år, längd 1.54 jag ä jätte smal smalast i klassen och väger 52kg | 1.62 | 12 år jag tränar Redigerad 5 december, 2003 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 jag ä jätte smal smalast i klassen och väger 52kg | 1.62 | 12 år jag tränar e du smalast då? vill inte veta den fetaste i så fall ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 jag ä jätte smal smalast i klassen och väger 52kg | 1.62 | 12 år jag tränar Är 52 kg lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 (redigerad) e du smalast då? vill inte veta den fetaste i så fall ( ) ja jag är smalast ser nästan ut som jag "inte få nån mat" Redigerad 5 december, 2003 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Om man är fet så ska man ut och röra på sig och inte sitta inne och äta chips. Tycker det är eckligt med "tjockisar" specelt tjejer. Ursäkta dumma ord, ni "tjockisar" på forumet ta inte åt er för jag mennar inget dummt. En smal värd är en fin värd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Jag är 13 och ett halvt och väger 45 kg. Är 164 cm lång. Brukar jogga lite på helgerna... men jag sitter vid datorn typ säkert 5 timmar (Minst) per dag Fast det förstås.... jag sitter inte och trycker i mig 3 påsar chips om dan... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Fast det förstås.... jag sitter inte och trycker i mig 3 påsar chips om dan... :"> TRor inte många gör det! Mer en myt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 TRor inte många gör det! Mer en myt! Jag menade inte att massa människor gjorde det... jag tog det bara som ett exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag tycker synd om småbarn som lider av fetma...! Själv spelar jag fotboll 3 gånger i veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Man säger ju att folket blir allt fetare men samtidigt ökar ju anorexian hela tiden också. Det borde jämna ut sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 När vi var i USA så kom vi ut från flygplatsen det första man såg var FETA MÄNNISKOR!! fullt av dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Hur små är allt folk här jag är 170cm och väger typ 60kg Men jag är smal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag är 12,5 ungefär opch väger ca 48,5kg, lite fläsk kanske ( ) men inte så mycket, tränar och lirar fotboll i ett av stockholms bästa lag så jag kör ganska mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 13 år, 38 kg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 13 år, 38 kg! Länden då? PS: Fan vad taniga alla är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts