Tigern Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Det skulle vara kul att få reda på hur många besökare GTAsajten har haft under dessa år! Har du lust att skriva upp lite statistik kanske Hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 helst unika besökare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 kul att veta. typ... hur många visningar Totalt hur många unika besökare Totalt hur många besökare/dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Har haft lite problem med GTAsajtens log manager de senaste dagarna... då loggarna en dag låg på 2 GB var jag tvungen att radera dom lite oftare och då blev det något fel i statistikprogrammet. Jag har nu fixat till så att allt fungerar, men det tar några dagar innan man kan förlita sig på statistiken. Men jag kan ge er några ganska säkra siffror... Unika besökare/dag = 800 Besök/dag = 1100 Sidvisningar/dag= 70000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Har haft lite problem med GTAsajtens log manager de senaste dagarna... då loggarna en dag låg på 2 GB var jag tvungen att radera dom lite oftare och då blev det något fel i statistikprogrammet. Jag har nu fixat till så att allt fungerar, men det tar några dagar innan man kan förlita sig på statistiken. Men jag kan ge er några ganska säkra siffror... Unika besökare/dag = 800 Besök/dag = 1100 Sidvisningar/dag= 70000 Imponerande! Hur många besökare har du haft sammalagt då på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Har haft lite problem med GTAsajtens log manager de senaste dagarna... då loggarna en dag låg på 2 GB var jag tvungen att radera dom lite oftare och då blev det något fel i statistikprogrammet. Jag har nu fixat till så att allt fungerar, men det tar några dagar innan man kan förlita sig på statistiken. Men jag kan ge er några ganska säkra siffror... Unika besökare/dag = 800 Besök/dag = 1100 Sidvisningar/dag= 70000 800 unika besökare om dan?! Det var mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 @Tigern: Svårt att säga. För att räkna ut det så skulle jag behöva alla GTAsajtens loggar från de två senaste åren (säker runt 200-300 GB totalt) och en kraftfull dator som letar ut alla unika IP-adresser. Dessutom kanske varje person i medelsnitt byter IP-adress 5 ggr/år så resultatet blir riktigt vacklande @Zyber: Vi har ju varit uppe i 2000-3000 unika besökare/dag, det är mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 @Tigern: Svårt att säga. För att räkna ut det så skulle jag behöva alla GTAsajtens loggar från de två senaste åren (säker runt 200-300 GB totalt) och en kraftfull dator som letar ut alla unika IP-adresser. Dessutom kanske varje person i medelsnitt byter IP-adress 5 ggr/år så resultatet blir riktigt vacklande @Zyber: Vi har ju varit uppe i 2000-3000 unika besökare/dag, det är mycket Måste kosta mycket att hålla GTAsajten "igång" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 hur mycke koster det hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Testa sök. Jag har bestämt för mig att någon har fråga det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Från och med nu kostar GTAsajten ca 6000/år. Men GTAsajten UF och intäkter från webshopen betalar det mesta, om inte allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Lite sent kanske, har inte kollat så mycket i GTASajten's del av forumet, men i alla fall: Hultan: trevligt att du inte går back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts