swat Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 härmed öpnas denna tråden dekrim är ett text baserat spel på internet addressen är www.dekrim.net här kan ni posta allt som handlar om dekrim tex vill någon jiona mitt gäng på west side ni kan också posta liknande sidor på dekrim finns det två sidor east side and west side sidorna är likadana förutom att dom är helt saparerade (stavning?) jag gör mest denna tråden för att jag behöver fler gäng medlemar på mitt gäng iwest side mad pandas heter det jag heter magenta om ni inte är medlemar så jiona nu dekrim tråden är härmed öpnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 För det första, använd punkt m.m. För det andra, det finns redan såna här trådar, fast de är iofs gamla så det kanske var lika bra att göra en ny. För det tredje, jag lirar inte dekrim och jag tror inte jag tänker göra det igen För det fjärde, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 ... fiasko! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 orka.. 59 respekt.. 43 horor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Efter att ha blivit av med nästan all min respekt flera gånger p.g.a fuskargäng (gäng där en person har reggat flera medlemmar) har jag tröttnat på dekrim. Jag hade spelat i ungefär 3 veckor innan jag kom upp i 30 respekt sen kom en j*vla fuskare och sabbade allt på 5 minuter genom att misshandla mig med 7-8 olika gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 (redigerad) Fiasko att den officiella trådens första inlägg blev sådär! Redigerad 5 december, 2003 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Jag har ett fusk till ett dekrim men jag spelar inte dekrim så jag har ingen användning för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 har inte och vill inte ha dekrim för det verkar så döligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Dekrim är så hobby, tråkigt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Dekrim är så hobby, tråkigt med. Är så hobby? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Köpte j*vla mafiosopaket, 30 kr? Åkte fast hela tiden, sen dog jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Hehe, jag uppger inte mitt namn eftersom ni kan komma och misshandla mig isf! Men jag använder alla mina rundor till att leta burkar! LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 det är enligt mig så jävla bull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 hur blir man med i nått gäng? min kompis har ett gäng, hur blir man medlem? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Är så hobby? Vad menar du? Typ några töntar som tycker att dom är tuffa när dom gör ett spel som man får välja att vara WS eller ES och bli med i gäng och skit, fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Gud vad många som frågar efter fusket, jag ger inte ut det till vem som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag vill bara passa på att varna för alla "fake-fusk" till dekrim där de säger att du ska skicka ett mail med ditt nick/lösen och en massa påhittad kod till en viss adress. Inga sånna fusk fungerar, mailadressens ägare vill bara ta över din gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 (redigerad) *glöm!* Redigerad 7 december, 2003 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts