Haggard Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Ett bra tips för dig med ekonomikris: 1. Ta en pansarvagn! Kod: --- Rhino (Tank): 0, 0, L1, 0, 0, 0, L1, L2, R1, trekant, 0, trekant! 2. Åk till flygplatsområdet. 3. Tryck R3 för uppdragen. 4. Bilarna, eller målen du ska krossa, kommer på samma ställe (flygplatsen) hela tiden!!! Du får mer o mer pengar för varje "nivå"! Vi tjänade över 2 Mille på kort tid + att vi fick 150 i Armor!! Vi kan ej försäkra er att det går men för oss gick det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 tror rättså många vet om det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Ett gammalt knep. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Ett bra tips för dig med ekonomikris: 1. Ta en pansarvagn! Kod: --- Rhino (Tank): 0, 0, L1, 0, 0, 0, L1, L2, R1, trekant, 0, trekant! 2. Åk till flygplatsområdet. 3. Tryck R3 för uppdragen. 4. Bilarna, eller målen du ska krossa, kommer på samma ställe (flygplatsen) hela tiden!!! Du får mer o mer pengar för varje "nivå"! Vi tjänade över 2 Mille på kort tid + att vi fick 150 i Armor!! Vi kan ej försäkra er att det går men för oss gick det. vilka vi? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Han och hans bror, kompis eller farsa! Vad vet jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 vilka vi? Han är säkert Gollum/Smeagol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Han är säkert Gollum/Smeagol En mycket logisk teori. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Det visste inte jag... =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Han är säkert Gollum/Smeagol Och du är en ful finnig jävel som svettas av att se Ken rosenberg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Och du är en ful finnig jävel som svettas av att se Ken rosenberg. Fattar du inte skämt eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Ett gammalt knep. Om det är så jävla gammalt! Varför står det inte någon annanstans på gtasajten då. Jag tror inte du visste det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Fattar du inte skämt eller? Jag tror att han blev lite arg, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Antingen fuskar man eller inte... Tjäna pengar genom Rhino = Fusk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jockemon Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 man behöver inte fusk för att få rhino...!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 alla har inte ps2 det finns till pc också om du inte visste det! (hehe) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Om det är så jävla gammalt! Varför står det inte någon annanstans på gtasajten då. Jag tror inte du visste det. alla vet redan det!!! kan nån typ låsa denna skit-tråd?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 (redigerad) Om det är så jävla gammalt! Varför står det inte någon annanstans på gtasajten då. Jag tror inte du visste det. och hur vet du att det inte finns någonstans bland de 138 sidor av forum som finns här?? gå och lägg dig och vila ut och se till att vakna på rätt sida.. eller så väntar du ett tag med att skriva här tills din mens har lugnat ner sig! Redigerad 8 december, 2003 av fr34k Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Du kan ge fan i att lägga dig i ditt jävla freak, du är ändå för dum för att fatta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Du kan ge fan i att lägga dig i ditt jävla freak, du är ändå för dum för att fatta! jag tycker om dig med... mr menshål Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) Antingen fuskar man eller inte... Tjäna pengar genom Rhino = Fusk! Skulle du kunna föklara för mig varför man fuskar om man tjänar pengar m.h.a Rhinon? Förövrigt tyckte jag att det var ett synnerligen bra tips! Har aldrig sett, provat eller hört det förut. SO: STOP YOUR BITCHIN' Redigerad 9 december, 2003 av Davidos Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts