krabba88 Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 skriv gärna ned eran stund grej (t.ex. ett speciellt hopp), med fakta. gärna med bild kul att veta och se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jockemon Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 triple insane stunt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 (redigerad) Jag trimmade virgon och åkte till flyplatsen, hastigheten och accelationen var på 999. Jag hoppade på de stora hoppen i slutet på landbanan och landade i sunshine autos garage!!!!!!!!!!! Jag tror att jag fick typ 2000 i stunt bonus. Bild kommer............. Redigerad 5 december, 2003 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 jag trimmade skylinern och hoppade från flygplatsen till polisstationen bakom sunshine autos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 (redigerad) Är det en r33? vilken bil ersatte du, jag tog bansheen. (skrytmåns) Hur gör du så bilden kommer här? Redigerad 5 december, 2003 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Jag trimmade virgon och åkte till flyplatsen, hastigheten och accelationen var på 999. Jag hoppade på de stora hoppen i slutet på landbanan och landade i sunshine autos garage!!!!!!!!!!! Jag tror att jag fick typ 2000 i stunt bonus. Bild kommer............. de gjorde jag också fett ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Trimma skylinern? Då lade du inte in handlingen som kom med när du laddade ner den. För isåfall behöver man inte trimma den. Då går den ricktigt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Två personer jag känner trimmade varsin bil och de flög från hoppet på flygplatsen till vattnet bortom första ön, och då kommer man mot en vägg så de studsar tillbaka, så de flög fram och tillbaka över hela vice ca tre ggr, på ett hopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Barracuda> det är en R-34 Nark_Buddy> jo jag la in handlingen men jag fixade så jag har den i vcmm så jag behövde bara installera om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 JAg hoppade med PCJ på en trappa på flygplattsen och fick Rotation: 6534 grader på PS2 altså helt utan trimningar och fusk. den snurrade nästan fortare än propellern på en helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag hoppade på Hoppet vid flygplatsen med motorcykel och slog en volt med motorcykeln,jag ramlade såklart av men sen så hoppade jag på uppe i luften vände håll och körde i luften mot en rosa rengbåge och kastade marshmellows på Gud ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 jo det var ju kul "HaHa" Nä ja vet inget speciellt stunt ja gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag trimmade virgon och åkte till flyplatsen, hastigheten och accelationen var på 999. Jag hoppade på de stora hoppen i slutet på landbanan och landade i sunshine autos garage!!!!!!!!!!! Jag tror att jag fick typ 2000 i stunt bonus. Bild kommer............. Handling plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 jag flög till det där huset som man får med en trimmad cheetha från flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Trimma skylinern? Då lade du inte in handlingen som kom med när du laddade ner den. För isåfall behöver man inte trimma den. Då går den ricktigt snabbt. Vart tankade du din då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 hur gjör man för att en bil ska gå snabbare svara snälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja kan inte :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 skicka handling snälla :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 kan någon skicka någon nice handlig med trimmad pj600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 (redigerad) Jag har en handling med en snabb pcj, men har redan lagt ut den på forumet ! Leta upp den topicen ... Redigerad 22 december, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 hur gjör man för att en bil ska gå snabbare svara snälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja kan inte :'( :'( Öppna Gtavicecity/Data/handling.cfg med anteckningar och resten ser du själv. handling.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts