Jump to content

3 frågor

SlipKnoT666
 Share

Recommended Posts

Bara för att du har så bäst namn så ska jag svara på dom frågar jag kan.

1. Strippan är inne på stället Pole Position. Du måste köpa det. Annars är hon inne korridoren uppe till höger sen direkt in till vänster.

2. -

3. För att dela ut glass stannar du vid nåt ställe där det går förbi mycket folk och trycker på "tutan" så att glassignalen spelas. Tänk bara på att du får polisen efter dig eftersom det är knark.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2: Syftar du på check out at the check in(tror det heter så), ett av uppdragen man får via telefonauotomaterna.

Uppdrtaget börjar med att man skall skjuta en snubbe och sedan ta hans väska, det bör inte vara några problem. Nu får man ett antal stjärnor, men polisen är igentligen inte problemet utan det är agenterna som man stöter på efter en liten bit, de är ganska pricksäkra = punktering. Enklast borde väl varaa om man äger sunshine autos och måla om bilen där.

Hade själv problem med detta på grund av att bilen som jag parkerade utanför alltid försvann.

Du kan förstås prova att ta med en motorcykel in på flygplatsen och sticka med den sedan.

Kom på en grej, man kan köra in på själva flygplatsen(landningsbanor) och ta den andra vägen ut för att slippa lite efterhängset folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vid uppdraget på flygplatsen rekommenderar jag att du tar en helikopter och ställer på parkeringen bredvid flygplatsen. Sen springer du bara direkt till den och flyger till Ammunation i Downtown. Polisen eller männen i de svarta kostymerna kommer inte borta vid parkeringen, så det är väldigt lugnt hela vägen. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor