Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Tror ni man kommer att kunna öppna bagageluckan eller motorhuven på bilarna??? Antagligen inte...men om man skulle kunna det så hade det givit en ännu mer friare känsla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Lite friare hitman känsla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Skjuta nån och slänga ner liket i bagageluckan och putta ner bilen i vattnet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja det var kanske inte riktigt det jag syftade på...Om man har en väska tillexempel kanske man kan lägga den i bagaget...eller nä lite för otroligt kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja det var kanske inte riktigt det jag syftade på...Om man har en väska tillexempel kanske man kan lägga den i bagaget...eller nä lite för otroligt kanske... en väska med en isärtagbar sniper i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 får jag bara fråga en sak som inte hör hit, kan man lägga ner lik i bakluckan på bilar i hitman, för jag håller på och l*dd*r det... sorry hultan *=a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 får jag bara fråga en sak som inte hör hit, kan man lägga ner lik i bakluckan på bilar i hitman, för jag håller på och l*dd*r det... sorry hultan *=a vart laddar du det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Säkert KaZaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts