Bruttan Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Jag hörde att man skulle sitta inne i det privat rummet på strippklubben tills man slösat bort 600 eller 6000 spänn men vad händer då? o hur mkt e det egentligen man ska slösa bort? vore väldigt tacksam för svar om vad som händer då... (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Jag hörde att man skulle sitta inne i det privat rummet på strippklubben tills man slösat bort 600 eller 6000 spänn men vad händer då? o hur mkt e det egentligen man ska slösa bort? vore väldigt tacksam för svar om vad som händer då... (: du ska sitta inne i det rummet tills du har gjort av med 600. D har du klarat strippklubbs-uppdraget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 När jag skulle klara det hos min kompis så spelade vi fia medan vi väntade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jockemon Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 det tar typ 8 min..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 hehe ok tack allihopa har klarat det nu! MEN ja har fastnat på ett annat uppdrag o ja kommer absolut ingenvart i spelet om ja inte klarar det så tror ni att ni kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts