Crice Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Va tycker ni om Uggla då? Gillar vissa låtar med han som Trubaduren och Johnny the Rocker är också mysig! Men som sagt vad tycker ni om honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 eh.. Uggla? Magnus Uggla eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 eh.. Uggla? Magnus Uggla eller? nää jag tror han menar uggla i nalle puh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 (redigerad) Tycker inte om nån av dom, varken uggla i nalle puh eller Magnus Uggla *edit stavfel som vanligt Redigerad 5 december, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 njae , nä . lyssnar inte på så mycket musik på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 eh.. Uggla? Magnus Uggla eller? Klart jag menar Magnus! Peskele! Ett tips är att börja lyssna på honom! Jäkligt bra låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 (redigerad) Klart jag menar Magnus! Peskele! Ett tips är att börja lyssna på honom! Jäkligt bra låtar! Om du hade skrivit Magnus Uggla hade iaf över hälften fattat vad du menade. Redigerad 5 december, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Om du hade skrivit Magnus Uglla hade iaf över hälften fattat vad du menade. Mm, eller så hade dom bara trakasserat mitt stavfel! Men Back On Topic och häng inte upp er på det tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 (redigerad) Mm, eller så hade dom bara trakasserat mitt stavfel! Men Back On Topic och häng inte upp er på det tack! Eller så hade dem fattat vad du menade. Gillade honom när jag var liten... Redigerad 5 december, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Eller så hade dem fattat vad du menade. Gillade honom när jag var liten... Ok, fast man kan ju inte säga att det är barnsliga låtar direkt! En annan svensk favorit är Björn Rosenström faktiskt! Sägar bara Lurad haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Gillade honom när jag var liten... Jo, samma här, lyssnade på han när jag va yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Ok, fast man kan ju inte säga att det är barnsliga låtar direkt! En annan svensk favorit är Björn Rosenström faktiskt! Sägar bara Lurad haha... är det han ''jag har blivit luuuuurad'' ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 är det han ''jag har blivit luuuuurad'' ? Ja eller den går så här typ: Det stod att du va snygg men du är ful, jag har blivit lurad! Du skrev nåt om ett slott i detta skjul, jag har blivit luurad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Hur kan man lyssna på magnus uggla eller björn rosensröm FY F*N. Jag säger bara SLIPKNOT!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 magnus uggla är okej ibland men björn rosenström rockar om du gillar slipknot så mycket flytta till usa din svensk hatare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 magnus uggla är okej ibland men björn rosenström rockar om du gillar slipknot så mycket flytta till usa din svensk hatare Jaa Björne rockar håårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 magnus uggla är okej ibland men björn rosenström rockar om du gillar slipknot så mycket flytta till usa din svensk hatare Försöker du få topicen låst, vad han säger är att han inte gillar två stycken svenska manliga artister. Dock så säger han det på ett dåligt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Försöker du få topicen låst, vad han säger är att han inte gillar två stycken svenska manliga artister. Dock så säger han det på ett dåligt sätt. Jaja, stop fighting boyos! Back on topic! --------------> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 magnus uggla är okej ibland men björn rosenström rockar om du gillar slipknot så mycket flytta till usa din svensk hatare Ursäkta, men påstår du att man hatar Sverige för att man lyssnar på Slipknot? Gee, vissa på forumet ger idioti ett tryne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 magnus uggla är okej ibland men björn rosenström rockar om du gillar slipknot så mycket flytta till usa din svensk hatare Du verkar inte ha förstått det hela än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts