AE_Dave Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Funkade inte.... det står bara som tidigare. "Couldn't find blahblahblah texturepack. Please clean the cd from possible dust/dirt and try again." :'( Jag får leta upp en av mina gammla kompisar som också har UT2003 och bränna av hans cd2 Tack för hjälpen i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Funkade inte.... det står bara som tidigare. "Couldn't find blahblahblah texturepack. Please clean the cd from possible dust/dirt and try again." :'( Jag får leta upp en av mina gammla kompisar som också har UT2003 och bränna av hans cd2 Tack för hjälpen i alla fall. Poor you.. mitt driver är helt repigt.. fast har ju 500:- o köpa för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Vilken spännande tråd. Skulle tangkrämen funka?.... Skulle skivan aldrig mer gå att använda?... jag klickade på sida två och fick se den sorgliga slutet. Tandkrämen hjälpte ej. Jag lider med dig AE_Dave, det är inte kul när köpta saker skiter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Hehe oj! Upptäckte att jag hade gjort fel när jag följde tipsen.... Jag testade igen när jag sett vad jag hade gjort fel och nu funkar den igen!!!! Tack för allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 var det inte jag som först skrev det?tankräms tipset alltså?? länk: (länken) OBS mitt inlägg är längst ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Ska nog ta och testa det här med mina CD-skivor som är repiga. Lät ju ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 var det inte jag som först skrev det?tankräms tipset alltså?? länk: (länken) OBS mitt inlägg är längst ner Nepp Visa skrev det för ganska länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts