the-copy Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 har haft hälften så lite probs med min AMD som min pentium. Mot-lista: 1.lotta (en i våran fjortis fabrik klass) 2. Intel 3. M$ 4. Trötthet 5. Okunniga support-tanter som tror att dom äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Håller med till 100%! Jag har en dator med AMD och den funkar i ungefär 2 timmar sen ominstallation..... Varje dag! 3reZZ: Det står ju inte vilket FX-kort! har oftast inte med cpu'n att göra..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Jag har en P4 3.0 ghz, P4 är skönare än AMD... AMD 1800+ hade jag på min förra dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 klart som fan att en P4 3.0 är bättre än en AMD 1800+! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Intel är en mer stabil dator som lättare går att klocka!(all round dator som jag har till spel, funkar perfekt med 2.4Ghz!) Amd låter lite mer.(de flesta iallafall!) De är inte lika stabila om man kört något krävande i x antal timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Intel är en mer stabil dator som lättare går att klocka!(all round dator som jag har till spel, funkar perfekt med 2.4Ghz!) Amd låter lite mer.(de flesta iallafall!) De är inte lika stabila om man kört något krävande i x antal timmar. Rätta mig om jag har fel, men det e väl fläkten som låter, inte processorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Rätta mig om jag har fel, men det e väl fläkten som låter, inte processorn? Jo men eftersom att AMD blir varma lättare så är ju en starkare fläkt ganska bra att ha! De låter "ofta" mer än andra... PS. Detta är EJ fakta, utan egen erfarenhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts