Ajax Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 (redigerad) Nån som har några schysst tips för att göra balla stunts me motorcykel i GTA:VC? Tycker att alla som gör stunt-filmerna alltid landar så cleant efter att de snurrat 360 grader, men jag kan aldrig bromsa ner i luften så ja landar alltid baklänges me mc:en. Nån som dessutom kan säga hur de gör "fake" bakåtvolt? De snurrar och typ lägger hojen åt sidan så det ser ut som en fake volt. Vet bara inte hur man får cykeln att snurra när man väl är i luften Redigerad 4 december, 2003 av Ajax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Nån som har några schysst tips för att göra balla stunts me motorcykel i GTA:VC? Tycker att alla som gör stunt-filmerna alltid landar så cleant efter att de snurrat 360 grader, men jag kan aldrig bromsa ner i luften så ja landar alltid baklänges me mc:en. Nån som dessutom kan säga hur de gör "fake" bakåtvolt? De snurrar och typ lägger hojen åt sidan så det ser ut som en fake volt. Vet bara inte hur man får cykeln att snurra när man väl är i luften jag sittar nästan bara och gör tricks ........och gör filmer när jag spelar VC........ ett tips är att stegra bakifrån på en bil i mellan hastighet ...jag har lyckats många gånger med att tex snurra två varv och ibland fler och landar perfekt... bara låt ''moppen'' snurra av sej själv när man styrt upp på bilen och valt åt vilket håll man vill snurra ...man lyckas alltid nån gång..... ett bra ställe att göra tricks på är där love fist bilen står parkerad .....jag stegrade upp på den på bredden och lyckades snurra ca tja 20 varv och landade perfekt yeah det kändes gött....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 jag sittar nästan bara och gör tricks ........och gör filmer när jag spelar VC........ ett tips är att stegra bakifrån på en bil i mellan hastighet ...jag har lyckats många gånger med att tex snurra två varv och ibland fler och landar perfekt... bara låt ''moppen'' snurra av sej själv när man styrt upp på bilen och valt åt vilket håll man vill snurra ...man lyckas alltid nån gång..... ett bra ställe att göra tricks på är där love fist bilen står parkerad .....jag stegrade upp på den på bredden och lyckades snurra ca tja 20 varv och landade perfekt yeah det kändes gött....... Trimma pcj:n s**t mycket, ta högsta fart och bromsa, sväng och tryck på 9.= kör på framhjulet och snurra. OBS detta går inte de 10 första gångerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 när man gör fake bakot volt kan man bromsa i luften genom att luta sig fram när man gjort ett varv.. så man inte får för mycket snurr.. eller vad man ska säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 när man gör fake bakot volt kan man bromsa i luften genom att luta sig fram när man gjort ett varv.. så man inte får för mycket snurr.. eller vad man ska säga.. Ska bara säga att slipknot är bäst!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 För det första 1: Slipknot är nog det sämsta bandet i världen (om amn bortser från låten Wait and bleed ) 2: Vad Har det med saken att göra? Jaja,ett stunt jag skulle vilja se är att man tar en helikopter och flyger in igen dom där rutorna på det där kontoret,där man hoppar ifrån på sista "Filmstudio" uppdraget! Det är omöjligt nästan,Helin kan nästan inte flyga så högt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 För det första 1: Slipknot är nog det sämsta bandet i världen (om amn bortser från låten Wait and bleed ) 2: Vad Har det med saken att göra? Jaja,ett stunt jag skulle vilja se är att man tar en helikopter och flyger in igen dom där rutorna på det där kontoret,där man hoppar ifrån på sista "Filmstudio" uppdraget! Det är omöjligt nästan,Helin kan nästan inte flyga så högt :"> Slipkont är bra, jag bara sa det. Men varför har du så onödigt stor bild för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 För det första 1: Slipknot är nog det sämsta bandet i världen (om amn bortser från låten Wait and bleed ) 2: Vad Har det med saken att göra? Jaja,ett stunt jag skulle vilja se är att man tar en helikopter och flyger in igen dom där rutorna på det där kontoret,där man hoppar ifrån på sista "Filmstudio" uppdraget! Det är omöjligt nästan,Helin kan nästan inte flyga så högt :"> du har en stor signature Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 So what,den är häftig och jag vet inte hur man gör mindre,och kom inte och säga photoshop för det gick inte :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 hur trimmar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 ladda ner en car editor eller öppna handling.cfg.. (eller är det nått annat? äh.. tror att det är .cfg) med en textredigerare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
apa Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 hogert vad heter fågeln som du har på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts