Scorpion Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Jag kanske ska köpa true crime till ps2 men är det så att man måste göra uppdrag hella tiden? och kan man sno billar och sont som i vice city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag kanske ska köpa true crime till ps2 men är det så att man måste göra uppdrag hella tiden? och kan man sno billar och sont som i vice city? man kan åka runt fritt, men de är i bland om man ska åka nån stans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 aha... men är det typ riktiga bilmärken med eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 aha... men är det typ riktiga bilmärken med eller ? nej, man får ju inte ha rediga bilar me, de kommer inte upp namn på bilarna tror jag inte man vet inte va de är för bil om man ser en, inte jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts