Haggard Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 (redigerad) Är det Phil Cassidy (han som äger amunation i vc) som man träffar i det där uppdraget när man ska åka till en liten militärbas, och skjuta på kartellen? Eftersom Phil bara har en arm. PHIL ÄR SKIT GRYM i vc när han spränger av sig armen och bara sktattar Redigerad 5 december, 2003 av mr vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 4 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 DET GICK!! (PS. det här har inte med disskutionen att göra!DS.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 DET GICK!! (PS. det här har inte med disskutionen att göra!DS.) Vad gick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 4 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Så här är det: mr vercetti är två personer! det som gick var att vi kunde vara inloggade samtidigt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 För det första äger inte Phil ammunation men ja det är samma person som är med i GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 (redigerad) För det första äger inte Phil ammunation men ja det är samma person som är med i GTA 3 Phil äger visst ammu naton ivc, din vakuunneger. Läs i boken för fan. Redigerad 5 december, 2003 av mr vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Phil äger visst ammu naton ivc, din vakuunneger. Läs i boken för fan. Han äger inte Ammunation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 För det första han äger inte amu-nation han "hänger" där .För det andra så har jag redan påpekat att det e samma person, det gjorde jag för typ 2 månader sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 vakuunneger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 vakuunneger? Tror ham menade vaacumneger typ! Isf är han rasist och borde dra åt HELVETE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Tror ham menade vaacumneger typ! Isf är han rasist och borde dra åt HELVETE!! Jag är inte rasist. Jag hatar rasister. Mycket. Jag gillar därför inte när folk kallar mig rasist. Kan du fatta det eller? Blir det för komplicerat kanske? Så Cassidy äger inte Ammu? Men vem gör det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag är inte rasist. Jag hatar rasister. Mycket. Jag gillar därför inte när folk kallar mig rasist. Kan du fatta det eller? Blir det för komplicerat kanske? Så Cassidy äger inte Ammu? Men vem gör det då? Ingen som man lär känna i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts