danil89 Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 I min topíc om fildelningsprogram så kom jag och tänka på en sak. Ni säger ju att ni laddar ner filer därifrån men det är ändå förbjudet att göra det. Det kallas dubbelmoral och det hatar jag. Jag sa iallafall sanningen när jag sa att jag hade laddat ner filer därifrån och jag döljer heller inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Men FATTA! Det är imot forumets regler! Tror du att du slipper fängelse om du t.ex dödar någon och sedan säger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 I min topíc om fildelningsprogram så kom jag och tänka på en sak. Ni säger ju att ni laddar ner filer därifrån men det är ändå förbjudet att göra det. Det kallas dubbelmoral och det hatar jag. Jag sa iallafall sanningen när jag sa att jag hade laddat ner filer därifrån och jag döljer heller inget. haha, jävla nobb, Det är skillnad på att säga att man inte laddar ner fast man gör det, och att inte prata om att man laddar ner som freak säger, §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! vilket betyder att vi inte pratar om det här, sen om man tankar spelar för fan ingen roll Ni säger ju att ni laddar ner filer därifrån men det är ändå förbjudet att göra det. roligaste citatet på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) Men FATTA! Det är imot forumets regler! Tror du att du slipper fängelse om du t.ex dödar någon och sedan säger det? Ja det gör jag! Nej nu går jag ut och tar lite frisk luft! Kaller: Där ser ni hur sossarna har förstört er, men jag respekterar era regler. Redigerad 3 december, 2003 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Jaa, KPMLr borde styra Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Snälla nån, kan alla sluta dra in Socialdemokraterna i alla topicar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Jag sa iallafall sanningen när jag sa att jag hade laddat ner filer därifrån och jag döljer heller inget. Men fatta att typ 95% av forumets medlemmar gör detsamma. Skulle inte tro att någon har något problem med att erkänna att dom gör det. Men eftersom vi försöker driva ett seriöst forum, skulle vi uppskatta om disskusionerna kring det helt upphörde! Det är mot reglerna och dom accepterade ni när ni blev medlemmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 (redigerad) Det är mot reglerna och dom accepterade ni när ni blev medlemmar! Det där tål att upprepas! När man har accepterat reglerna ska man följa dom! Redigerad 4 december, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts