GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Ursäkta om jag skriver i en tråd som har legat i vila i över två månader, men brorsan hittade ett fruktansvärt roligt telefonsamtal som ni bara måste höra! Det är en tant från norr som ringer till Sveriges Radios telefonsvarare för att klaga och... ja, hör själva. Hon är helt galen!! (Kanske är gammalt, men jag har i alla fall aldrig hört den förr.) Hör själva? Hur då? Jag hör inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 (redigerad) www.papegoj.com/upload/natt_uggla.mp3 ^^ där är den, rikigt rolig Redigerad 12 februari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Ha, ha. Fy fan vad dum jag är. Det är ju verkligen så man får skämmas... :"> www.papegoj.com/upload/natt_uggla.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 HAHAHAHA fan vad kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 HAHAHAHHAHAAHA fyfan va sexig kärring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 fen funkar ju inte!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 fen funkar ju inte!!! :'( Har du provat att ladda ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Länken funkar inte för mig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Nej den funkar inte längre. Gjorde det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 är det nån som kan skicka den till mig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Skit också!!! :'( jag ville se den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Jävla internet helvete och teknik hit och sms dit och jävla skit hit och dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 En google sökning på natt uggla gav mig denna länken: http://www.strul.net/~gadus/natt_uggla.mp3 Skit rolig var den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Hahahaha!!! Fan va kul! Cool kärring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Ingen har väl missat den här vidriga historien? http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,400406,00.html ja jag har sett den, jävla äcekl gubbe. han gav han som han hade ätit upp star treak tidningar innan han dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Det här är bara för kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Det här är bara för kul! Jo fruktansvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Det här är bara för kul! Öhh...sure...går du på nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Fattar ni inte? Antagligen inte så många här som har världens sämsta mobilmärke men ändå http://www.motclub.com, översätt gärna med BabelFish för sidan är på spanska, men det finns ett engelskt forum också om man undrar över något. Man kan lära sig allt om alla modeller, hur man lägger in nya bilder, skärmsläckare etc. med usb kabel. Faktiskt väldigt fyndigt *låser* vad menar du? snart blir det varningar.. lol, vem tror du att du är? moderator eller? det gör han tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gert Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 jag drev med skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts