KalleR Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Yttrandefrihet kallas en lag. Jag vet att den inte behöver gälla här men att hota med banning bara för att säga vad man tycker är väll lite att ta i. men för helvette! för det första: en normal person brukar kunna få saker sagt utan att behöva spamma, för det andra: Vi har väl inte hotat nån med banning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 om man tjatar om att man vill bli moderator så minskar chansen att man ska bli det med ungefär 46,76% Skulle nog höja den siffran till ca 95% En person som tjatar är oftast en yngre person som bara vill ha mod-platsen för att det är "tufft" eller "coolt" men som inte har ägnat en enda tanke på anvaret som följer. @EvilOL: Spam är förbjudet enligt forumets reger, och det har absolut ingenting att göra om yttrandefrihet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 många som säger att dom sticker... de flesta vill väl att folk ska be om att dom ska stanna kvar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Arman har rätt! Alla mods och admins på GTAsajten har blivit helt paranoida! I början var GTAsajten hur trevligt som helst! Men nu är det inget kul alls här längre! Njae jag drar nog snart! PS! Nu vill jag inte ha en massa svar som:"Du är här för din egen skull"! För jag vet det men jag vill ändå att modsen och adminsen skärper sig och lugnar ner sig! Lite spam behövs på ett forum för att det ska vara kul ju! Och du hjälper till med dina mogna inlägg (runkning m.m.)? Btw när stack stellhell? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Hm, det verkar onekligen vara så att "forumpersonalen" och medlemmarna inte har samma åsikt. Lite konstigt tycker jag eftersom tråden i fråga var en fullkomligt självklar stäng-omedelbart-tråd, i alla fall för mig. När en tråd helt spårat ut ska den stängas. Men skyll inte på de andra, det var jag som stängde tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Och du hjälper till med dina mogna inlägg (runkning m.m.)? Btw när stack stellhell? nångång förra året, elelr början av detta, eller kanske det var i sommras... kommer ej ihåg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Men han kom tillbaka! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 (redigerad) Ja jag missuppfattade det. Men jag menade att Arman ska få tycka som han vill. eller.. äh skit i det jag såg fel Redigerad 4 december, 2003 av EvilOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Ni förstår visst inte vad jag menar...! De bara säger att dem skulle kunna passa som moderator, inte att dem vill bli moderators! Varför ska man stänga en topic för det...? Okej... nu glömmer vi det här... nu är vi goda kamrater igen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 De bara säger att dem skulle kunna passa som moderator, inte att dem vill bli moderators! Om du skulle behöva en ny så har jag erfarenhet!.. Om det sen också skulle behövas en ny mod, så ställer jag upp! Det är att gnälla om att de vill vara moderators... det fanns fler gnällningar, men jag orkar inte bli osams med någon för att jag har med dens namn... Okej... nu glömmer vi det här... nu är vi goda kamrater igen! Jo, visst, skulle bara få det här sagt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Hahaha, skulle vilja allt se det som tjat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Men han kom tillbaka! Jag stack absolut inte för att spamforumet stängdes.. Jag tycker det va bra att det stängdes.. Och föresten så stack jag innan det stängdes.. Anledningen till att jag stack var för jag sackade efter i skolan, gled ifrån mina kompisar och jag höll på att skaffa flickvän.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 HUmm...va är det frö speciellt med att vara Mod egentligen? ja ser inget speciellt med att avra mod eller nått annat upp satt... sen tycker ja dom vi har är bra och göra bra beslut... Och så förstår ja varför en del blir sura... när dom låser en topic... men det är väll själv kalrt att nån blir det? Aja iaf så tycker ja alla Uppsatta gör ett super bra JOBB! Förtsätt så! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Njae jag drar nog snart! hejdå!.. lycka till med ditt lilla olyckliga liv! jag är rätt trött på dina "mogna topics" @ ferkurz-> håller med till 99.9% Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 *host*smörare*host* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 smörare?! jag...haha..nej du ja ivll itne va mod eller nått åt det hållet... blä va jobbigt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Okej... nu ångrar jag för att jag startade topicen från första början...! Det här leder ingen vart ändå! Stäng topic, moderators, för att det är det ända ni gör här på forumet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Yttrandefrihet kallas en lag. Jag vet att den inte behöver gälla här men att hota med banning bara för att säga vad man tycker är väll lite att ta i. Jag tycker alla mod's kan ta i med alla medel dom har för att få bukt med dåligt uppförande.... Sen kan ni ju gnälla om yttrandesfrihet, men gör det inte här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 smörare?! jag...haha..nej du ja ivll itne va mod eller nått åt det hållet... blä va jobbigt! hahaha, han skojade du kanske var ironisk/sarkastisk[/size=1] :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Stäng topic, moderators, för att det är det ända ni gör här på forumet! Okej! Det ändå vi gör på forumet? Vet inte vad du har emot oss men. Vi försöker upprätthålla forumets regler, något som inte är så lätt när många skiter i dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts