Arman Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) Detta är ju löjligt...! Varför ska man stänga denna topic: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=11608 Ingen har sagt att det ska finnas fler moderators... de bara önskar att det var vissa personer som skulle passa som moderator...! Ska ni kalla er moderators? Redigerad 3 december, 2003 av Arman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Om du skulle behöva en ny så har jag erfarenhet!.. Om det sen också skulle behövas en ny mod, så ställer jag upp! Jag tycker faktiskt jag skulle passa bra som en moderator, rensa bort smutset från forumet, som en polis Njaej, det räcker med mods tycker jag! Och om någon ny skulle få bli så skulle det vara Mademan eller... -Jag... Lät ju verkligen som de önskade någon speciell som dom ser upp till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Bra exempel på en tråd som har spårat ut. Tråden handlade om Misterwhoopee avgång men trots att jag mycket tydligt skrev att vi inte letade efter en ersättare så omvandlades tråden till just det samtalsämnet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) Lät ju verkligen som de önskade någon speciell som dom ser upp till. Ingen har sagt att det ska finnas fler moderators... de bara önskar att det var vissa personer som skulle passa som moderator...! Redigerad 3 december, 2003 av Arman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Det löjliga i det tycker jag är att ni inte kan läsa en ända rad och sedan respektera den.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Ingen har sagt att det ska finnas fler moderators... de bara önskar att det var vissa personer som skulle passa som moderator...! Ska ni kalla er moderators? Om vi ber er upprepade gånger att sluta så skall ni väl för fan kunna lyssna, eller? Är det larvigt av oss att behöva låsa när ni uppenbarligen inte hör på vad vi säger? Om(Vilket inte är troligt såvida inte det blir moderatorflykt)gtasajten skulle behöva en ny moderator så är det helt upp till Hultan att avgöra vem det blir! Om ni vill försämra era chanser avsevärt och kanske t.o.m åka på en banning, så visst spamma ner hela forumet med era åsikter om att just ni skulle vara den bästa moderatorn! När jag ändå talar om regler kanske jag skulle göra en sak klar för er. En sak jag stör mig på oerhört är när folk frågar "Vadå, laddar inte du ner nått olagligt?" Svaret är ju: Självklart gör jag det. Men inte fan ska man diskutera det här på forumet för det. Vi försöker driva ett seriöst forum här, förstör det inte genom dumma pirat inlägg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Wörd på funny!!, tack för att du skrev det åt mig, för jag har inte förmågan/orket arman: läs igenom tråden en gång till, inser du inte att den helt spårat ut? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Wörd på funny!!, tack för att du skrev det åt mig, för jag har inte förmågan/orket arman: läs igenom tråden en gång till, inser du inte att den helt spårat ut? Ni har helt rätt! Det var dumt av mig att fråga överhuvudtaget... :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Men nästan alla som gnäller om att de vill bli moderators vill det bara för själva moderator-platsen. De fattar inte det otroliga ansvaret det medför och att man ska det om man är lämplig för det, inte för att man ska få respekt eller nå't sånt. Skulle förvåna mig om någon av gnällspikarna nånsin varit moderator eller nå't liknande... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 snälla arman, nu tar vi det lilla lugna nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Arman har rätt! Alla mods och admins på GTAsajten har blivit helt paranoida! I början var GTAsajten hur trevligt som helst! Men nu är det inget kul alls här längre! Njae jag drar nog snart! PS! Nu vill jag inte ha en massa svar som:"Du är här för din egen skull"! För jag vet det men jag vill ändå att modsen och adminsen skärper sig och lugnar ner sig! Lite spam behövs på ett forum för att det ska vara kul ju! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Arman har rätt! Alla mods och admins på GTAsajten har blivit helt paranoida! I början var GTAsajten hur trevligt som helst! Men nu är det inget kul alls här längre! Njae jag drar nog snart! PS! Nu vill jag inte ha en massa svar som:"Du är här för din egen skull"! För jag vet det men jag vill ändå att modsen och adminsen skärper sig och lugnar ner sig! Lite spam behövs på ett forum för att det ska vara kul ju! vi överdriver inte ett dugg, och nej spam är inte roligt, iallafall inte för som som försöker vara seriösa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Ja men alltså lite spam behövs! Annars blir det ju skittråkigt! Fatta hur många som sticker när forumet är tråkigt! Jocken, StellHell och The_Force har ju alla stuckit! Iofs var det bara The_Force som inte kom tillbaka... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 När skulle StellHell sticka? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Ja men alltså lite spam behövs! Annars blir det ju skittråkigt! Fatta hur många som sticker när forumet är tråkigt! Jocken, StellHell och The_Force har ju alla stuckit! Iofs var det bara The_Force som inte kom tillbaka... det blir fan så många fler som sticker om ni spammar ner hela forumet, stell stack för att han behövde ta tag i livet, inte för att det var förlite spam, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Lugna sej lite nu, Kalle! Ja men jag har hört riktigt många klagomål faktiskt! Men det är klart att det blir svårt att ta hand om ett så stort forum! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) Yttrandefrihet kallas en lag. Jag vet att den inte behöver gälla här men att hota med banning bara för att säga vad man tycker är väll lite att ta i. Redigerad 3 december, 2003 av EvilOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Joo håller med! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 om man tjatar om att man vill bli moderator så minskar chansen att man ska bli det med ungefär 46,76% Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Ok, men dom behöver ändå inga nya så vi lägger ner det ämnet, ok? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts