minigun Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 vadå? oinstallerat? menar du oanvänd utrymme, fattar inte Precis, troligen så är det .bin .cue och allt vad de heter. Eller Rips. Men hur som helst så är det säkert illegala spel. Men det måste ju inte vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag har ca. 9 GB spel instalerat just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) mina spel är: *battlefield 1942 *battlefield road to rome *battlefield secret weapons of wwii *desert combat *silent heroes *gta: vc *call of duty datan fick jag i julas så det är inte så många spel på den... Redigerad 30 december, 2003 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 vadå? oinstallerat? menar du oanvänd utrymme, fattar inte om du menar bild filer på hans 100% orginal skrivor som han köppt 100% lagligt i en 100% laglig afär som har köpt in från en säljare som köpt in från en 100% laglig tillverkare, så fattar jag vad du, men inte annars. /Me står som ett svart stort frågetecken och ser förvirrad ut Nej, jag menar att han har 240GB med .bin, .cue filer.. Och inte ett ända spelär installerat.. Man kan säga att det är som om han hade köpt spelen och sen lagt in alla skivor på datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) Nej, jag menar att han har 240GB med .bin, .cue filer.. Och inte ett ända spelär installerat.. Man kan säga att det är som om han hade köpt spelen och sen lagt in alla skivor på datorn.. Ett helt inlägg utan användning av: Redigerad 30 december, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Har typ 7 spel installerade tror jag. dom (som jag kommer ihåg ) är: # GTA:VC # GTA2 # Midnight club 2 # Håkan Bråkan (lol 2k3 spel ) Spelen ligger för närvarande på en 10gb hårddisk för min speldisk pajade ( 48gb ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) I första inlägget skrev jag att de äldsta spelen på min hårddisk var från mitten av 90-talet, men jag hade fel. Jag hittade ett spel från 1990. Bild är bifogad. Nu undrar jag om någon kan visa upp en fil sóm skapats tidigare än denna fil som är skapad den 27 oktober 1990 6 minuter före tolv och använd idag av mig: *Edit Det går såklart att fuska genom att ändra på en sån bild, men det hoppas jag att ingen gör. Jag har Äldsta filen hittils! Redigerad 30 december, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 just nu har jag 62 GB installerade spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 ahh.. ränsat.. och windows ominstallerat, burken går som en raket! har bara ett spel nu.. NFS U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 nu ska vi se... American McGee's Alice Max Payne 2: The Fall of Max Payne Need For Speed: Underground Mortal Kombat 4 Postal 2: Share The Pain No One Lives Forever 2 Quake 3 [LAN Optimized, inte officell version] Unreal Tournament Soldier Of Fortune 2 [LAN Optimized] The Simpsons Hit And Run Sexy Beach 2 + Sexy Beach 2 Expansion Pack ( ) Neverwinter Nights Grand Theft Auto Vice City Wild Metal Country det var dom det. väger drygt 21 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Neverwinter Nights Oh..det är lite gammalt va? Men är det roligt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 I första inlägget skrev jag att de äldsta spelen på min hårddisk var från mitten av 90-talet, men jag hade fel. Jag hittade ett spel från 1990. Bild är bifogad. Nu undrar jag om någon kan visa upp en fil sóm skapats tidigare än denna fil som är skapad den 27 oktober 1990 6 minuter före tolv och använd idag av mig: *Edit Det går såklart att fuska genom att ändra på en sån bild, men det hoppas jag att ingen gör. Jag har Äldsta filen hittils! me börjar leta efter keen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Oh..det är lite gammalt va? Men är det roligt?? det är från juli 2002. men det är askul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) Curly: OMFG!!!! , Redigerad 30 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[ANTHRAX] Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Jag har: battlefield,counter-strike,halo,full throttle,warcraft3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts