Jump to content

Hur mycket spel?

minigun
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Minna spel som jag har på datorn nu är:

Mafia

240 Racing

CS 1.6

Tömde datorn i går. Min hårdissk är 55 gb stor , 20 gb spel hade jag installerade och det var:

GTA

GTA2

GTAVC

Splinter cell

XIII

Prins of persia

CS 1.5

CS 1.6

CS 0.1 Beta

Nästan alla The Sims expanssion packen

Sen så hade jag 30 GB zip filer som bestog av GTAVC mods och massa skit. Gissa om datorn var seg :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

med mina 320gb så får jag nog platts med mycket, just nu så har jag 0gb spel :unsure:

320 GB!! -_-

Om jag var i dina kläder så skulle jag passa på och fylla hårddisken medsamma!

Tänk på att en hårdisk inte lever hur länge som helst..och det vore ju förargligt om den gick sönder och du bara utnyttjat 20-30 GB!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för mig.... Jag köpte min gammla hdd på 30 gb för typ 2 år sen den håller och funkar bra fortfarande.... :unsure: (Obs: Du sköter väl om datorn? den måste ju vårdas.) -_-

Självklart, jag kör nått "diskkeeper lite då och då och defragmenterar hårddisken var 200-300:e dag.

Men hårddisken snurrar hela tiden och utsätts för ständigt slitage, och kvaliten kan variera. En del hårdiskar håller flera år och andra bara tills garantin är slut...iallafall enligt vad jag har fått erfara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

320 GB!! :wacko:

Om jag var i dina kläder så skulle jag passa på och fylla hårddisken medsamma!

Tänk på att en hårdisk inte lever hur länge som helst..och det vore ju förargligt om den gick sönder och du bara utnyttjat 20-30 GB!

om man räknar med 40gb:aren som jag tog bort för jag ville ha mer platts i en annan dator så får jag 360gb -_-

Men man måsye kanske fixa windows om man ska spela också, förbannade perkule :angry::unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vadå? oinstallerat? menar du oanvänd utrymme, fattar inte :P

om du menar bild filer på hans 100% orginal skrivor som han köppt 100% lagligt i en 100% laglig afär som har köpt in från en säljare som köpt in från en 100% laglig tillverkare, så fattar jag vad du, men inte annars. /Me står som ett svart stort frågetecken och ser förvirrad ut

Redigerad av the-copy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor