fr34k Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Need for speed: Underground GTA vice city C&C generals: Zero Hour Americas Army Counter Strike Starcraft: Broodwars NHL 2004 Unreal Tournament Max Payne 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Minna spel som jag har på datorn nu är: Mafia 240 Racing CS 1.6 Tömde datorn i går. Min hårdissk är 55 gb stor , 20 gb spel hade jag installerade och det var: GTA GTA2 GTAVC Splinter cell XIII Prins of persia CS 1.5 CS 1.6 CS 0.1 Beta Nästan alla The Sims expanssion packen Sen så hade jag 30 GB zip filer som bestog av GTAVC mods och massa skit. Gissa om datorn var seg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Lunch@ jag gissar att den var snabbaste datorn i hela världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 min e nog segare.. har 5 gig kvar av 48.. måste ränsa.. har väll ca 20 gig musik i burken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) med mina 320gb så får jag nog platts med mycket, just nu så har jag 0gb spel Redigerad 29 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 med mina 320gb så får jag nog platts med mycket, just nu så har jag 0gb spel 320 GB!! Om jag var i dina kläder så skulle jag passa på och fylla hårddisken medsamma! Tänk på att en hårdisk inte lever hur länge som helst..och det vore ju förargligt om den gick sönder och du bara utnyttjat 20-30 GB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 320 GB!! Om jag var i dina kläder så skulle jag passa på och fylla hårddisken medsamma! Tänk på att en hårdisk inte lever hur länge som helst..och det vore ju förargligt om den gick sönder och du bara utnyttjat 20-30 GB! han fick ju 200GB i julklapp.. tror inte att den kommer pajja i första taget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Kanske inte, men hårddisken är det första som går sönder på datorn. En av mina kraschade nyligt, och den var inte särskilt gammal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Need For Speed:Underground1,24 GB Battlefiled1942-Desertcombat-SilentHeros-2,78 GB sen var det nog inge mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) Battlefield Silent Heroes Need For Speed: Underground Project Entropia Tibia Counter-Strike Midtown Madness 2 Motocross Madness 2 Liero Soldat Mumin (syrran) Hugo (syrran) Pixelina (syrran) The Sims Redigerad 29 december, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Kanske inte, men hårddisken är det första som går sönder på datorn. En av mina kraschade nyligt, och den var inte särskilt gammal.. Inte för mig.... Jag köpte min gammla hdd på 30 gb för typ 2 år sen den håller och funkar bra fortfarande.... (Obs: Du sköter väl om datorn? den måste ju vårdas.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Inte för mig.... Jag köpte min gammla hdd på 30 gb för typ 2 år sen den håller och funkar bra fortfarande.... (Obs: Du sköter väl om datorn? den måste ju vårdas.) Självklart, jag kör nått "diskkeeper lite då och då och defragmenterar hårddisken var 200-300:e dag. Men hårddisken snurrar hela tiden och utsätts för ständigt slitage, och kvaliten kan variera. En del hårdiskar håller flera år och andra bara tills garantin är slut...iallafall enligt vad jag har fått erfara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Snart kommer man fylla hårddisken fler spel, ska köpa ny här i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag ska mata datorn full med spel nu hade jag tänkt...jag har så mycket ledigt utrymme, så jag ska suga ut max av min hårddisk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 60 g på min dator är upptaget av spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 60 g på min dator är upptaget av spel! Det var som ......! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 320 GB!! Om jag var i dina kläder så skulle jag passa på och fylla hårddisken medsamma! Tänk på att en hårdisk inte lever hur länge som helst..och det vore ju förargligt om den gick sönder och du bara utnyttjat 20-30 GB! om man räknar med 40gb:aren som jag tog bort för jag ville ha mer platts i en annan dator så får jag 360gb Men man måsye kanske fixa windows om man ska spela också, förbannade perkule Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Mumin (syrran) Hugo (syrran) Pixelina (syrran) jag tror inte att det är din syrras jag det är dina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 60 g på min dator är upptaget av spel! Då har du inte träffat mitt psykfall till kompis.. Han har 240GB oinstallerat bara med spel..!! Ni kan ju bara gissa vad jag gör när vi är på LAN.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) vadå? oinstallerat? menar du oanvänd utrymme, fattar inte om du menar bild filer på hans 100% orginal skrivor som han köppt 100% lagligt i en 100% laglig afär som har köpt in från en säljare som köpt in från en 100% laglig tillverkare, så fattar jag vad du, men inte annars. /Me står som ett svart stort frågetecken och ser förvirrad ut Redigerad 29 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts