pKz Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Half-Life Half-Life : Counter-Strike Steam (då o då) nått gammalt spel Skribb gjorde ( ) A*A Wolfenstein ET Gta VC MTA Sen så e den proppfull.. fast ja har ju pappas dator också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 * Wolfenstein Enemy Territory * Day of Defeat * Call of Duty (Demo) * GTA VC * Sim City 4 * Unreal 2 The Awakening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 * Wolfenstein Enemy Territory * Day of Defeat * Call of Duty (Demo) * GTA VC * Sim City 4 * Unreal 2 The Awakening Vi måste lira Wolf ET nån gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 jag har ett tågspel(microsoft trainsimulator)! Det tar hela 12GB på en 120GB hårddisk! (10% för er som inte vet! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 jag har ett tågspel(microsoft trainsimulator)! Det tar hela 12GB på en 120GB hårddisk! (10% för er som inte vet! ) OMG!! har du sparat mycket eller är den bara så endå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 call of duty gta vice city nhl2004 battlefield 1942 battlefield 1942:road to rome battlefield 1942:Secret Weapons ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 * GTA Vice City * GTA III * Tony Hawk's Pro Skater 4 * Need For Speed: Undeground * Hotrod: American Streetdrag * Harry Potter II * GTA 2 * Jedi Knight II: Jedi Outcast * Jedi Acadamy * + Några till... Kommer inte ihåg fler... Kankse.... 10 gig spel? Jag har ju 5 datorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Jag har: Half-Life + expansions GTA VC GTA3 GTA2 Heroes of Might an Magic 3 Halo Mafia Battlefield 1942 Metal Gear Solid Metal Gear Solid 2: Substance NFS: Underground Warcraft 3 Starcraft Har nog några till, med kommer inte på fler nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 OMG!! har du sparat mycket eller är den bara så endå? Original 1.8GB! Men där är det 10lok och 6banor! Jag har nu 560lok och 23banor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 GTA Vice City GTA 3 Need For Speed Hot Pursuit 2 Halflife Counterstrike Hidden and Dangerous 2 Solider of Fortune Hitman: Codename 47 Hitman: Silen anassin Enter The Matrix Mafia Medal Of Honor: Alied Assult Jedi Knight 2:Jedi Outcast å nåra till!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Gta3 Gta Vice City Mafia Call Of Duty Hitman2 Soldier of Fortune1 Soldier of forune 2 Tony hawks pto skater 4 Max Payne 1 Max payne 2 Counter strike(Steam) The Thing Starcraft Halo Jag tror det var allt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 (redigerad) Har installerat lite nya och tagit bort några gammla: HL HL: Counter Strike HL: Sven Co-op GTA VC SoF2 (v.1.0.0) (EDIT) Age of Mythology *EDIT2* Justja! Starcraft också (:!!! Redigerad 24 december, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 HL-CS BF1942 CoD JK2 Vietcong Survival Project (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 The sims Vice City(skivan är borta) Nhl 2004(demo) Dom jag kommer på men jag har mååååååååånga fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Halo BF 1942 + Road To Rome & Silent Heroes Need For Speed Underground Call Of Duty GTA: Vice City Half-Life + Cs 1.5 och NS 2.0 Steam + Cs 1.6 och DoD 1.0 Max Payne 2 Priston Tale War OF The Ring Americas Army Det avr nog alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 spelmappen ligger nu på 10gb (om man inte *hrm* räknar med *host*iso/bin-filerna på datorn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Just nu har jag... Half-life + 5 mods Devastation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Need For Speed Underground hm.. hm hm... Halo Hitman 2: Silent Assassin Hitman: Codename 47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Bara det:Counter-StrikeGTA 3GTA Vice CityC&C GeneralsBF 1942Max Payne 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 (redigerad) Counter Strike Half Life Vice City Call Of Duty BF 1942 Redigerad 27 december, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts