minigun Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) Jag har tråkigt så jag tänkte göra en liten undersökning. Hur stor plats tar alla spel som du har installerade på datorn sammanlagt? Jag har en särskild katalog där jag lägger alla spel, den katalogen är på dryga 7 GB. I genomsnitt tar varje spel ca 350mb, det kanske låter lite men en del spel är från mitten av 90-talet och tar bara någon mb, medan andra är nya och tar över 1 gb. *Edit Nu har katalogen växt, snart 9 gb! Redigerad 28 december, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Jag har tråkigt så jag tänkte göra en liten undersökning. Hur stor plats tar alla spel som du har installerade på datorn sammanlagt? Jag har en särskild katalog där jag lägger alla spel, den katalogen är på dryga 7 GB. I genomsnitt tar varje spel ca 350mb, det kanske låter lite men en del spel är från mitten av 90-talet och tar bara någon mb, medan andra är nya och tar över 1 gb. just nu har jag bara ett (2) spel på datorn! Half-life: Counter-strike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Mina spel: Grand Theft Auto Vice City Grand Theft Auto 3 Grand Theft Auto 2 Flight Simulator 2002 Need For Speed: Hot Pursuit 2 Half-Life Counter-Strike Sim City 4 Sim City 4: Rush Hour The Sims Mafia StarCraft Midtown Madness ... och några till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) Min spelmapp är på 21,2 gig. Ändå har jag avinstallerat ett par spel på sistone. Men se har jag ju en backup mapp i den också, den ligger på 5,16 gig. Redigerad 3 december, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) *DELETED* Ni skulle endå inte tro mig. Redigerad 3 december, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) Metal Gear Solid (1) + VR Missions Half-Life & Counter-Strike Soldat Death Rally Liero Min korta lista på spel, jag en hel del andra också, men de som är ovan är installerade. Andra oinstallerade spel är GTA (1), GTA2, GTA3, Fallout Tactics, Max Payne, Half-Life Blueshift & Opposing Force, och några fler.... Tänk, jag har inga GTA-spel installerade Men jag har dom på bärbar, jag använder inte datorn så mycket till spel, mest för att den är så dålig. Redigerad 3 december, 2003 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Då jag formaterat om datorn har jag bara installerat GTa2 just nu för att kunna köra multiplayer nån gång då och då. Spelar inte så mycket spel så det brukar inte vara så många i vanliga fall heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Dessa spel har jag installerat! GTA Vice City Need for Speed Underground NHL 2004 The Simpsons Hit & Run Spel som inte är installerade! C&C Renegade The Sum Of All Fears GTA3 sen finns det en massa fler som jag inte kommer ihåg vad dom heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 *GTA *GTA London *GTA2 *GTA3 *GTA Vice City *Midtown Madness 2 *Half Life *Opposing Force *Blue Shift *PickUp Express 2 5-6 GB kanske... men jag har avinstallerat en massa spel för att frigöra utrymme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Max Payne II Vice City GTA III Blood Duke Nukem 3D Vietcong Worms 3D Battlefield 1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Min spelmapp tar 5,67 GB I den har jag mapparna: Call of Duty EA GAMES (NFSU) Infogrames (RCT2) Steam Half-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 5-6 gig skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 min spel mapp är på 15gb, jag har kopierat över skivorna till datorn för ajg tappar alltid bort mina cd-skivor nu har jag bara ett spel mafia, om jag har tänkt attvara en gång till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 *GTA *GTA London *GTA2 *GTA3 *GTA Vice City *Midtown Madness 2 *Half Life *Opposing Force *Blue Shift *PickUp Express 2 5-6 GB kanske... men jag har avinstallerat en massa spel för att frigöra utrymme. Snyggt! Hela GTA-serien, precis som jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Dessa spel har jag installerat! GTA Vice City Need for Speed Underground NHL 2004 The Simpsons Hit & Run Spel som inte är installerade! C&C Renegade The Sum Of All Fears GTA3 sen finns det en massa fler som jag inte kommer ihåg vad dom heter Utropstecken är ett fint tecken, men försök att inte använda det i varje mening. bara skojade. min mapp är på 20-30 gig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Utropstecken är ett fint tecken, men försök att inte använda det i varje mening! bara skojade. min mapp är på 20-30 gig! Ska du säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 5gb ligger min på, fast jag har flera spel som inte är installerade då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Min spelmapp ligger på typ 15 gb... sen med alla installerade spel så går det väl upp emot 35 gb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Vi har 3,94gb spel instalerat (tror jag) men datorn är alldeles ny så vi har inte hunnit instalera så mycket spel ännu. (Vi = jag och min bror) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 jag har bara HL+CS installerat(676mb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts