Skribble Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 hur avaktiverar man fusk?? råkade trycka in "Miami traffic" (galna trafikanter) men insåg sedan snabbt mitt misstag... //JWE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 tror inte det går... annars skulle jag väll gissa att man skrev in dem igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 annars skulle jag väll gissa att man skrev in dem igen Ja, skriv bara om den igen så avaktiveras den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) *deleted* Redigerad 3 december, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Med vissa fusk så måste man dö för att dom ska försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 ibland räcker det med att man startar om spelet eller om du har sparat så trycker du på load så ditt senaste spel kommer upp då du förhoppningsvis inte sparat nåt. du blir ju trots allt varnad innan du sparar ett spel att det är fusk som e aktiverade så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts