Ajax Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Såg att ni hade en Svensk Polisbil mod här, men den gick inte att tanka. Någon som vet vart ja kan tanka den? Kommer ni fixa bilderna på guiderna här på modding forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) *inget* Redigerad 2 december, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 *inget* Vad skrev du?? BERÄTTA !! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ajax Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 *inget* Hmm? -Hoppas att nån vet vart ja kan hitta den eller om nån kan skicka- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Ta kontakt med KalleR här på forumet, det är han spm har gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Ta kontakt med KalleR här på forumet, det är han spm har gjort den. om det är hans han menar ja. för jag har 3 olika på min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) Vad skrev du?? BERÄTTA !! ( ) HAHA NÄÄ DU!! Det är topp hemligt.. Närå jag kom inte ihåg! Redigerad 3 december, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Vad skrev du?? BERÄTTA !! ( ) Han skrev "*inget*", är du blind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ajax Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 (redigerad) Snackat me Kaller, han har den inte kvar. Nån som har kvar txd å dom andra filerna för svenska polisbilen? Isåfall kanske nån har lust att skicka. Redigerad 5 december, 2003 av Ajax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Jag har sett den någonstans på gtasajten, gå in på gta3 och tryck på patchar eller något....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Jag har sett den någonstans på gtasajten, gå in på gta3 och tryck på patchar eller något....... Jo en polisbilsmod till VC är ju verkligen precis som en patch till GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 KalleRs polis bilswecopcar.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 (redigerad) P.T Tunings (kommer inte ihåg vem det är men han heter iaf patrik) jag tror det kan var humlen han gjorde väl en polis bil?Swedish_Policecar.zip Redigerad 5 december, 2003 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Jo en polisbilsmod till VC är ju verkligen precis som en patch till GTA3. Han frågar ju efter en svensk polisbil och jag har sett den här någonstans. (Patchar ELLER NÅT!!) ursäkta då!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 hittade en till av KalleR swe_police.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts