Hedagarden Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Nu när jag inte har varit med i moddningen kring VC så vet jag ju inte vilka mp moddar det finns. Vilken ska jag ladda ner för att spela mot mina polare på ett LAN? Vilken är den bästa, säkraste, lättaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 LAN vet jag inte om det går men den bästa är ju MTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 eller gtaT v0.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 LAN vet jag inte om det går men den bästa är ju MTA. Det funkar över lan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Det funkar över lan. Okej... fräckt...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 4 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 LAN vet jag inte om det går men den bästa är ju MTA. Så det är alltså MTA jag ska satsa på? Tycker nästan de verkar likvärdiga. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Ja du ska ta MTA.. GtaT 0.3 Moddar man ju sönder VC med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Så det är alltså MTA jag ska satsa på? Tycker nästan de verkar likvärdiga. Eller? I dagsläget bör du välja MTA då den nuvarande versionen av gtaT är rätt gammal och dålig. Men snart släpps gtaT 0.5 och det förväntas bli snäppet värre än MTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 11 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 (redigerad) Sedär ja. Blir väl till att ladda ner båda då. Adresser till sidorna? Redigerad 11 december, 2003 av Hedagarden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 MTA ochGtaTournament Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 11 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 MTA ochGtaTournament Schyssta killen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts