Skribble Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 JAG vill köpa strippklubben, men jag hittar den inte! Är det någon som kan ge nån form av vägbeskrivning till den? (Kostar väl ungefär 30,000 $ när man väl hittat den har ja hört.) Undrar samtidigt om Ni har några bra tips på vilka fler ställen man kan köpa som kan vara förmånliga att investera i. (Köpte bland annat taxi företaget tidigare.) Tacksam för alla svar!! //JWE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Det gröna krysset är strippklubben tror ja inte riktigt säker men det är iaf åt det där hållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skribble Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 man tackar! Jag hittade den! //JWE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VICE_city Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Du måste väll köpa alla ställen för att klara spelet ..det var länge sen jag slutade spela så jag kommer inte riktigt ihåg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 nähä du för ja har köpt exakt allt som går att köpa o ja har över 1 miljon dollar men ja har då inte klarat spelet... det är alla uppdrag man ska klara. i slutet kommer de där maffiabossarna som man ska döda sen äger man hela stan typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) H-A-H-A !!! LOL!!!!!! roflmao!!!!!!!!!!!! det var det värsta jag hört eller nästan bruttan!...HAHAHAHA!känns som det har kommit många 3 åringar till forumet senaste tiden Redigerad 3 december, 2003 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 H-A-H-A !!! LOL!!!!!! roflmao!!!!!!!!!!!! det var det värsta jag hört eller nästan bruttan!...HAHAHAHA!känns som det har kommit många 3 åringar till forumet senaste tiden w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 va? vad var det roliga om man får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts