Jacker Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Själv har jag Modem. Vi skulle fått Bredband för 2, 5 år sen! Men det där jävla bolaget krånglar ju bara och svarar aldrig på brev! Om vi inte får det blir det ADSL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) Jag har bredband (chello) Vi ska skaffa BBB så småningom, vi har redan tillgång till det men vi ska vänta ett tag till Redigerad 2 december, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Adsl är analogt bredband...(null vote) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Just nu Felia ADSL men om en månad... BBB VDSL på 10 Mbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Är inte ADSL bredband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Är inte ADSL bredband? Nja... För att det ska få kallas bredband måste hastigheten vara minst 2 mbit/s, vilket inget ADSL klarar. Själv har man BBB 10 mbit/s! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) Är inte ADSL bredband? Nja, det beror ju på vad definitionen för "bredband" är. De flesta tycker att det ska vara minst 2 Mbit/s för att det ska kallas bredband. Telias adsl är på 0.5 Mbit/s. Här är ett citat om vad telia tycker: "9. Är ADSL verkligen bredband? Ja, ADSL klarar av hastigheter på upp till 8 Mbit/s. Konsumentverket har anslutit sig till diskussionen om hur smala bredband får vara. Att marknadsföra en överföringshastighet på 250 kbit/s som bredband strider inte mot marknadsföringslagen, fastslår Konsumentverket. Att den vedertagna definitionen i den politiska debatten och i medierna är 2 Mbit/s har ingen betydelse, eftersom IT-kommissionen inte officiellt har fastställt var gränsen för vad som kan kallas bredband går." En riktigt jävla dålig bortförklaring tycker jag. Edit: Zyber hann före Redigerad 2 december, 2003 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) BBB 10 mbit Haft sen Mars 2000 *edit ADSL är inte bredband Redigerad 2 december, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Nja... För att det ska få kallas bredband måste hastigheten vara minst 2 mbit/s, vilket inget ADSL klarar. Själv har man BBB 10 mbit/s! Jag har Xstream. Ett ADSL med 2.5Mbit! Så det finns visst ADSL som klarar 2Mbit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 vi har ADSL min farsa heter anders dahlén och han är slö och lat alltså adsl men våran internet uppkoppling är ett modem :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 hahhah lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Jag har Xstream. Ett ADSL med 2.5Mbit! Så det finns visst ADSL som klarar 2Mbit. Ja, jag kom på det efter jag hade postat. Det finns ADSl över 2 mbit/s, men de räknas heller inte riktigt som bredband... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 jag har 1mbit trådlöst bredband.. men det går somm ett trimmat modem... alltså SÖLIGT! och det lägger av hela tiden... :'( men jag tror att fiberoptik håller på att byggas ut i komunen... så.. hoppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 ja har bostrem 10 mbit typ . o så trådlöst också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Jag har T/Felia ADSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Felia ADSL ! Men vi ska byta till något annat adsl bolag eftersom våran kommun betalar ! Något tips på snabb adsl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 modem har jag :"> skulle skaffa bredband men gick inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 modem skit men ska få bredband efter jul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Ja har båda Null vote ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Fick en avi på bredbandsmodemet idag...bredbandsbolagets vdsl 10 meg.....vrrroooooooooooooom!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts