minigun Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) ...situation. Edit* Och varför överkroppen blev så smal! Redigerad 2 december, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Nyss hände detta: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/ojsan.jpg Vad är det egentligen som brinner?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Spela spelet istället för att leta efter buggar! Man köper inte ett spel för att kolla om det finns några roliga buggar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Spela spelet istället för att leta efter buggar! Man köper inte ett spel för att kolla om det finns några roliga buggar! Jag har redan varvat spelet några hundra gånger. Nej, men kanske 4-5 gånger. Så igår var jag ute i Liberty och lekte runt, och så hände båda de buggarna i tät följd, så jag laddade upp screens på det som dem. Har du något emot att jag delar med mig av roliga upplevelser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts