Tigern Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Xperteleven är ett jätteroligt fotbollsmanagerspel, som är gratis på Internet! Så gå och bli medlemmar nu på direkten och joina min liga idag! Ligan startas snart! LigaNamn: Serie A LigaID: 2258 Välkommna! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 en av farsans fd jobbarkompisar som skapade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Ser roligt ut men orka... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 en av farsans fd jobbarkompisar som skapade jaså? faen va coolt! Vill inte du va me? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Har fyllt min lagkvotför längesen men joina gärna 287, vi har några inaktiva för tillfället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Gå med i min liga istället! En garanterat seriös liga med mig som ligaboss! Liga ID: 4950 Info: Xperteleven: Xperteleven MAIN PAGE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Gå med i min liga istället! En garanterat seriös liga med mig som ligaboss! Liga ID: 4950 Info: Xperteleven: Xperteleven MAIN PAGE jag är med om du godkänner mig för min seriösa andledning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 jaså? faen va coolt! Vill inte du va me? nopp, är inte så insatt i fotboll, eller sport i huvudtaget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 fattar inte , får man välja vilken liga man vill spela i ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 fattar inte , får man välja vilken liga man vill spela i ? asså, vem som hälst kan skapa en liga som kan heta vadsomhelst. Jag är med i en liga men den är inte igång. ska föresten kolla hur matchen för 5 dagar gick Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Det här verkar ju jätte-kul, jag behöver fler!! 4950 är ligans id Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 3 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 gå med i liga 2258 istället! den är roligast! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Nej, lugnt 4950. Ett par till och så är vi den bästa ligan. Jag har skaffat mycket tufft motstånd på annat håll, så vill ni ha en utmaning så gå med i 4950! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 fattar inte , får man välja vilken liga man vill spela i ? Nej, du måste skriva in 4950 som ID-nummer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 4 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 (redigerad) gå med i den bästa ligan allihopa!! LigaID: 2258! Alla är Välkommna! EDIT: I miniguns liga är det bara 3 lag med i, i min är det 36... Redigerad 4 december, 2003 av Tigern Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 gå med i min damliga!!!! liga id:4988 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 gå med i den bästa ligan allihopa!! LigaID: 2258! Alla är Välkommna! EDIT: I miniguns liga är det bara 3 lag med i, i min är det 36... OCH?!! Är det ett bra argument för att din liga är bättre än min? Nej, knappast. Bara om några till går med så spöar ju min liga lätt din! Dessutom har jag inte skickat till alla kompisar ännu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 lol, gå med i min liga den är bland dem äldsta och är rutinerad, men något för många inaktiverade. men topicen borde bli låst med tanke på att detta kommer att sluta i smutskastning och reklam för olika ligor. Finns redan ett ställe att göra det på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Jag håller med ovanstående. Reklam för ligor ska inte behöva förekomma här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts