Skribble Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Ett uppdrag går ut på att skjuta sönder skyltfönster i North Point Mall in Vice Point. Men jag förstår inte hur jag ska lyckas lösa det uppdraget. Vilka rutor är det egentligen man ska skjuta? Har försökt panga så många som möjligt men aldrig hunnit på grund av tidsbrist...!! Tacksam för svar!! //JWE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 använd en uzi , mp5 och sånna snabba vapen när du ska panga rutorna . Vilka rutor du ska panga finns på den lilla kartan i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 ja dom syns på kartan, och dom fönsterna som du ska skjuta på är lite ljusare också! Det finns på alla våningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 jag använde ett baseboll trä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Tror inte basebollträ är den bästa taktiken. Fixa en snabb bill innan uppdraget. Och använd t ex en MP5a. Den kan du springa med också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 minigun 2k3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Jag ändvände bazookan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skribble Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 tackar så mycket! jag fixade det med Lamborghini countach + uzin! men det var lite klurigt och tog sin tid innan det lyckades. //JWE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Tror inte basebollträ är den bästa taktiken. Fixa en snabb bill innan uppdraget. Och använd t ex en MP5a. Den kan du springa med också. Jag klarade den med Baseball-trä.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ellmo Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 jag klarade det med skruv-mejseln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 klarade det på första försöket med macen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 ..jag tycker ändå att uppdraget "messing with the man" är svårare. då man ska fylla en 'chaos' meter. men visst. att smasha glasrutor är också drygt. man blir vääldigt stressad. grattis till att du klarade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Men den stora nackdelen med mp5an är att man inte kan skjuta och gå samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 ..jag tycker ändå att uppdraget "messing with the man" är svårare. då man ska fylla en 'chaos' meter. men visst. att smasha glasrutor är också drygt. man blir vääldigt stressad. grattis till att du klarade det. hehe den som är så lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 jag klarade det med skruv-mejseln jag klarade det genom att sparka på fönsterna... haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 jag klarade det genom att sparka på fönsterna... haha Jag andades på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Jag andades på dem. Jag kom in och sa WASSUP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Speciella metoder ni använde! Själv körde jag omkring med Sanchez (stavning?) och sköt sönder fönstrena... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 ..jag tycker ändå att uppdraget "messing with the man" är svårare. då man ska fylla en 'chaos' meter. men visst. att smasha glasrutor är också drygt. man blir vääldigt stressad. grattis till att du klarade det. HAHA! Det är ju jättelätt!! Det är ju bara att skjuta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Jag kom in och sa WASSUP! Jag sjöng opera!!!!! (hehehehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts