dempaboy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 hultan hade gjort en tool till gta3 eller det kanske är någon annan. gå ner och kolla på Map Cordinator http://gta3.gamigo.de/index.php4?page=show...d=6&sortby=date Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Ja han höll på med sånt där grejs då. Men detta visste jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 jag blev skit förvånad när jag såg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Är det hultan då som gjort den då eller är det bara någon hulteniuswannebe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 vet inte vi får väl fråga honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Just det Hultan, är det du som gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 GTA3 freak du har väll också gjort en tool till Gta3 på nån tysk mod sida? jag har för mig att jag har sett det iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 nä det finns nån annan som kallar sig för det med. Undra varför eftersom det är svinfult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Är det du som har gjort den hultenius??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 nä det finns nån annan som kallar sig för det med. Undra varför eftersom det är svinfult. F**n heller GTA3 freak är kungligt!!! å klassiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 F**n heller GTA3 freak är kungligt!!! å klassiskt.. Fy f*n heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Ja, det är mitt verktyg. Det första verktyget inom map-moddingen! Det blev även den första map-editorn, även om den bara släpptes till en liten grupp! Ska se om jag kan hitta den (editorn blev aldrig klar, förutom en liten dev-version). På den tiden satt vi bara och ändrade värden i notepad och testade oss fram för att bestämma koordinater så dessa program var oerhört bekväma när dom kom! Men nån vecka släppte KCow sin första version av GTA3 Mapper och då orkade jag inte hänga med längre då jag bara är en stackars amatörprogrammerare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Ja, det är mitt verktyg. Det första verktyget inom map-moddingen! Det blev även den första map-editorn, även om den bara släpptes till en liten grupp! Ska se om jag kan hitta den (editorn blev aldrig klar, förutom en liten dev-version). På den tiden satt vi bara och ändrade värden i notepad och testade oss fram för att bestämma koordinater så dessa program var oerhört bekväma när dom kom! Men nån vecka släppte KCow sin första version av GTA3 Mapper och då orkade jag inte hänga med längre då jag bara är en stackars amatörprogrammerare Synd att du inte hann före, hur skulle allt se ut då månne...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 nu när jag vet att det är du som har gjort den så ska jag ladda ner den. och kolla in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Så. Här är den första map-editorn. Njut av de extremt avancerade funktionerna! (och kom ihåg, en gång i tiden sparade denna editor massor av tid! jämför den med notepad så förstår ni) Skickade även med några IPL-filer ifall ni inte har GTA3 installerat. crappy.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 tankar hur kan du vara member nr2 borde inte du vara member nr1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Så. Här är den första map-editorn. Njut av de extremt avancerade funktionerna! (och kom ihåg, en gång i tiden sparade denna editor massor av tid! jämför den med notepad så förstår ni) Skickade även med några IPL-filer ifall ni inte har GTA3 installerat. Fortsätt på den vettja eller\och gör en version till GTA: Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Eller hur Har du någonsin användt Moo Mapper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Eller hur Har du någonsin användt Moo Mapper? ganska mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Eller hur Har du någonsin användt Moo Mapper? funkar inte på nån dator j*vel i detta nätverk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts