The insect Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Varför är tyskarna så mycket förtjusade i GTA spelen? Asså när man kollar på downloads bla. och klickar på hemsida så kommer nästan alltid till tysk. Det finns ju fler tyska sidor än engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 det är väl bättre att du frågar någon tysk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The insect Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 det är väl bättre att du frågar någon tysk ? hehe kan ingen tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Av ren tradition är det så USA - Tyskland - Nederländer är alla stora nationer inom GTA. Konstigt nog är alla bra moddingsiter på tyska, men snart kanske vi får en svensk också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 hehe kan ingen tyska jag kan tyska! min pappa är tysk farfar också... jag har släkt i tyskland! *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 jag kan tyska! min pappa är tysk farfar också... jag har släkt i tyskland! *stolt* Vad har det att göra med att han inte kan nån tyska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Vad har det att göra med att han inte kan nån tyska... vad har de me att killen inte fattar att tyskar har så många gta sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 det är väl bättre att du frågar någon tysk ? Vad ska den personen kunna svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 vad har de me att killen inte fattar att tyskar har så många gta sidor Jo vad tror du? Han skulle fråga en tysk men han kan ju ingen tyska, men du har säkert en logisk lösning eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Jo vad tror du? Han skulle fråga en tysk men han kan ju ingen tyska, men du har säkert en logisk lösning eller?? nej, men du kanske har, om nu tigern ville skriva de får han väl de? han va stolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 annars finns det ju google översättning fårn tyska till engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 nej, men du kanske har, om nu tigern ville skriva de får han väl de? han va stolt... tack Kariya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) nej, men du kanske har, om nu tigern ville skriva de får han väl de? han va stolt... Men han fattade det ju som en fråga ffs. Och om det inte va så, så va det ju spammigt typ som: Person A: Åhh jag fattar inte hur man räknar ekvationer! Person B: Jag kan hoppa 4 meter! Redigerad 3 december, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Men han fattade det ju som en fråga ffs. Och om det inte va så, så va det ju spammigt typ som: Person A: Åhh jag fattar inte hur man räknar ekvationer! Person B: Jag kan hoppa 4 meter!!! va så sur som du alltid är! håller me warmedal, du är ett knäppt freak! varenda post du gör är du sur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 va så sur som du alltid är! håller me warmedal, du är ett knäppt freak! varenda post du gör är du sur... Då tycker jag att du har jävligt kass realuppfattning, brukar vara positiv i de flesta poster jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Då tycker jag att du har jävligt kass realuppfattning, brukar vara positiv i de flesta poster jag gör. nej inte direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 nej inte direkt! sluta tracka gta3_freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 sluta tracka gta3_freak va vill du? han ska inte sura sej mot mina vänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 va vill du? Är det inte uppenbart? Ska jag inte sura mig mot dina vänner? Enda anledningen till att du svarade på min post va att du ville visa att jag hade fel(vilket jag inte hade) och snofsa upp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Är det inte uppenbart? Ska jag inte sura mig mot dina vänner? Enda anledningen till att du svarade på min post va att du ville visa att jag hade fel(vilket jag inte hade) och snofsa upp dig. nej, för att du alltid ska vara så jävla petig eller hur de stavas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts