KalleR Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) klart sune ägde! nu för tiden blir dom bara sämer och sämre (och det beror inte på att jag blir äldre) Redigerad 4 december, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 kart sune ägde! nu för tiden blir dom bara sämer och sämre (och det beror inte på att jag blir äldre) tycker Pelle svanslös va bäst håller me dig om att dom bara bli sämre och sämre... pelle svanslös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 kart sune ägde! nu för tiden blir dom bara sämer och sämre (och det beror inte på att jag blir äldre) du har helt rätt sune ägde och dom blir bara sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Haha Sunesjul ägde! Greveholm var läskigt,jag var skiträdd för skelettet,men det är klart,när jag var liten drömde jag mardrömamr om spöken varje natt jag var rädd för morran då jag var liten den där gråa klumpen på mumin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Äh...den var ju skit kass =/ Fast Greveholm var fan bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 tycker Pelle svanslös va bäst håller me dig om att dom bara bli sämre och sämre... pelle svanslös NEJJJJ!!! Pelle svanslös suger häströv Det var den tråkigaste jag någonsin sett Sunes jul och Mysteriet på Greveholm är dom bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 greveholm var bäst...fick videon i present av nån släkting...så den glodde ja på som f*n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 dom borde ha repris skulle bli uppskatat av små som stora pc spelet greveholm e as skönt ju man ska försöka sätta ihop roboten lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Greveholm var ju skitbra! Jag tyckte Sprak (roboten*) var skitcool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 kart sune ägde! nu för tiden blir dom bara sämer och sämre (och det beror inte på att jag blir äldre) håller med fullständigt!! Kommer ni ihåg när Sunes farsa skulle hugga gran och vägrade betala 500 spänn så han körde ut i skogen och högg en! Har det avsnittet inspelat från 91' och det ska jag fanimej se nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Har inte sett en enda jullkalender på några år så något uttlåtande om dom blir sämre eller inte kan jag inte uttala mig om. Sunes Jul är iaf den bästa julkalendern någonsin och ingen julkalender kommer kunna överträffa den. Peter Habers ultimata roll var Rudolf världens klantigaste pappa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Usch, Den här julkalendern är dålig.. Så avsnittet idag (Missade igår) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Usch, Den här julkalendern är dålig.. Så avsnittet idag (Missade igår) fy ja, nu förtiden är det bara datoranimerat! vad fjantigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Sunes Jul äger!! har alla avsnitten inspelade Jag gillar inte den nya, den är nog mer för mindre barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Mm, Håkan Bråkan är ju aslöjlig! Den där ungen är ju sämst som skådis! Iofs är han nog bara typ 6 år men det ska vara Gabriel Odenhammar som Håkan som i alla Sune-filmer! Fast han är ju typ 17 nu iofs! HAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 jag var rädd för morran då jag var liten den där gråa klumpen på mumin Fasen alltså! Jag var livrädd för henne ända tills jag blev 10-11år! :"> Satt under täcket när jag var mindre och höll för öronen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Förra årets julkalender var också dålig , Den va så konstig såg typ bara ett avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Förra årets julkalender var också dålig , Den va så konstig såg typ bara ett avsnitt KAN DEN VA NÅ ANNAT? skiten handlar om nån rysk mus som inte kan läsa och vill få tag i nån bok och trycka på nån knapp inte fan vet värför ÅT HELVET MED SKRÄPET!! Vad har ryska råttor göra med jul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Förra årets julkalender var också dålig , Den va så konstig såg typ bara ett avsnitt w0rd, den var skitdålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 (redigerad) Så inte ett enda avsnitt... Mådde illa när jag såg reklamen! ALLTSÅ FÖR DISELRÅTTOR & SJÖMANSMÖSS!! Men däremot Ægde Greveholm! Håkan Bråkan tycker iaf. jag är rätt kul... :"> Redigerad 4 december, 2003 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts