spacepig Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Vilkan av dessa tycker ni jag ska köpa Jag kan ej Bestämma mig och senast jag hade en Console så var det Nintendo 8 Bitar så jag vet inte vad som är bra längre ´ så jag behöver lite Hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 (redigerad) Köp PS2... den har mest och roligast spel Redigerad 1 december, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 tycker det är roligt då folk blandar ihop svenska och engelska, huvud-andledningen är att dom spelar cs konsole+cs=console Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 jag såg det efter jag skickat orkade ej editera det jo du cs språk ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 PS2 har fler spel! men X-Box är bättre! Vote: Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 PS2 x-box är microsoft, och dåliga dosor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 PS2 x-box är microsoft, och dåliga dosor Du verkar då blockera allt som har med MS att göra ur ditt liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 ps2. den e grym har dem felsta roliga titlarna.. jag tycker den har grym grafik.. titta på NFSUG.. där e den grymm.. det e inte heller så dyrt.. sen nätverks adaptern inte så krånklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Du verkar då blockera allt som har med MS att göra ur ditt liv! helt rätt, jag underviker dom så mycket jag kan, brukar vara inne på "IE is EVIL" sidan och massa anti-M$ sidor, det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 helt rätt, jag underviker dom så mycket jag kan, brukar vara inne på "IE is EVIL" sidan och massa anti-M$ sidor, det är kul Bara för att Windows och IE suger så behöver man inte bojkotta hela Microsoft. Vote: Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) PS2 x-box är microsoft, och dåliga dosor Håller med till 100%! Och kan du ge mig adress till några Anti-M$ sidor? Jag kan bara MicroSuck.com... Redigerad 2 december, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Nya Internet Exploder 7975.5!! Gör varje dag till ett äventyr! Du vet aldrig när det går fel. Efter du har laddat ner uppdateringen behöver du en patch som fixar patchen till adressfältet, allt i äkta Micro$oft-anda. Men allvarligt, så dåligt är det väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) Lugnt XBOX, Absolut inte PS2. PS2 har roliga spel, men det är för gammalt, man måste satsa pengarna på nya saker. Alltså XBOX. Jämför det med att du ska köpa en ny dator. Vem köper en begagnad Pentium III? Ingen. Man kan spela och ha roligt med den, men man köper ju en Pentium 4, eller en AMD XP eller vad de nu heter. VOTE: XBOX *EDIT Gamecube är för övrigt en usel konsol. Nintendo har gjort bort sej totalt med GC. Fast det är klart, man kan säkert ha roligt med den också, men XBOX dominerar ju! Redigerad 2 december, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) PS2 x-box är microsoft, och dåliga dosor dåliga dosor?? haha.. dåliga dosor?? vanligaste argumenten till att xbox är sämst: microsoft dåliga dosor.. den "lever om" det är som en dator VÄÄÄLIDGT bra argument.. host host dessutom finns det tre olika dosor til krysslådan.. en liknar gaycubes väldigt mycket.. så POFF, då försvann det argumentet.. dessutom är det inte en dator.. den kanske har samma egenskaper men enda sklinaden råkar ju vara att x-boxen är ansluten till en tv och har handkontroller.. hrrm hrrm.. POFF igen vote: Xbox Redigerad 3 december, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Helt klart X-Box ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) steve ballmer diggar då microsoft| ------------------------------------------ | | --> trevlig liten film nu vet ni varför ni ska tycka om m$ Redigerad 9 december, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Bara för att Windows och IE suger så behöver man inte bojkotta hela Microsoft. Vote: Xbox Nej, men det finns väl andra orsaker, orkar inte skriva dom här för jag skriver det hela tiden och pratar om det, och jag tycker väl som jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 dessutom är det inte en dator.. den kanske har samma egenskaper men enda sklinaden råkar ju vara att x-boxen är ansluten till en tv och har handkontroller.. hrrm hrrm.. POFF igen asså? bara för att den är ansluten till en TV, så blir det inte en dator då den har en processor, ett mobo, en hårrdiek m.m. men om man kopplar min dator till en TV, blir det då en TV-konsolk eller? JAAA!! så är det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 asså? bara för att den är ansluten till en TV, så blir det inte en dator då den har en processor, ett mobo, en hårrdiek m.m. men om man kopplar min dator till en TV, blir det då en TV-konsolk eller? JAAA!! så är det!! nej.. men Xbox ÄR ingen dator.. det är en konsoll.. även om innehållet är liknande en dators med hårdisk etc.. om det nu hade varit en dator.. varför kalla det en konsoll? jag vet! m$ vill lura alla som köper Xbox att det är en konsoll.. men det är en dator! och även om den nu är "en dator" så är den bästa konsollen (grafikmässigt) men ps2 är den bästa för att den har mest spel. dessutom är det bättre med hårdisk, eftersom man slipper köpa minneskort. och både gay cube och ps2 har processor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Xbox är för likt en datorn, Varför inte bara skaffa en riktig dator istället...Tycker inte Microsoft ska tillverka konsoller...Dom kan väl hålla sig till sina bra datorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts