Jump to content

Console Vilken?

spacepig
 Share

Vilken Console tycker ni jag ska köpa!!  

41 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Lugnt XBOX, Absolut inte PS2. PS2 har roliga spel, men det är för gammalt, man måste satsa pengarna på nya saker. Alltså XBOX.

Jämför det med att du ska köpa en ny dator.

Vem köper en begagnad Pentium III? Ingen. Man kan spela och ha roligt med den, men man köper ju en Pentium 4, eller en AMD XP eller vad de nu heter.

VOTE: XBOX

*EDIT

Gamecube är för övrigt en usel konsol. Nintendo har gjort bort sej totalt med GC.

Fast det är klart, man kan säkert ha roligt med den också, men XBOX dominerar ju! ^_^

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS2

x-box är microsoft, och dåliga dosor

dåliga dosor?? haha.. dåliga dosor?? vanligaste argumenten till att xbox är sämst:

microsoft

dåliga dosor..

den "lever om"

det är som en dator

VÄÄÄLIDGT bra argument.. host host

dessutom finns det tre olika dosor til krysslådan.. en liknar gaycubes väldigt mycket.. så POFF, då försvann det argumentet.. dessutom är det inte en dator.. den kanske har samma egenskaper men enda sklinaden råkar ju vara att x-boxen är ansluten till en tv och har handkontroller.. hrrm hrrm.. POFF igen

vote:

Xbox

Redigerad av fr34k
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dessutom är det inte en dator.. den kanske har samma egenskaper men enda sklinaden råkar ju vara att x-boxen är ansluten till en tv och har handkontroller.. hrrm hrrm.. POFF igen

asså? bara för att den är ansluten till en TV, så blir det inte en dator då den har en processor, ett mobo, en hårrdiek m.m. men om man kopplar min dator till en TV, blir det då en TV-konsolk eller? JAAA!! så är det!! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså? bara för att den är ansluten till en TV, så blir det inte en dator då den har en processor, ett mobo, en hårrdiek m.m. men om man kopplar min dator till en TV, blir det då en TV-konsolk eller? JAAA!! så är det!! :teehee:

nej.. men Xbox ÄR ingen dator.. det är en konsoll.. även om innehållet är liknande en dators med hårdisk etc.. om det nu hade varit en dator.. varför kalla det en konsoll? jag vet! m$ vill lura alla som köper Xbox att det är en konsoll.. men det är en dator! ^_^

och även om den nu är "en dator" så är den bästa konsollen (grafikmässigt) men ps2 är den bästa för att den har mest spel.

dessutom är det bättre med hårdisk, eftersom man slipper köpa minneskort.

och både gay cube och ps2 har processor..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor