Hedagarden Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag funderar på att lämna forumet nu när GTA VC kommer till PS2 och återvända när och om det kommer till PC. Det är ju inte kul att se er skriva om hur j-vla kul ni har när ni spelar VC. Men, men, det blir svårt att hålla sig här ifrån. Det är som en drog att vara här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Du säg om det där att du ska lämna forumet så får du me mig att göra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag funderar på att lämna forumet nu när GTA VC kommer till PS2 och återvända när och om det kommer till PC. Det är ju inte kul att se er skriva om hur j-vla kul ni har när ni spelar VC. Men, men, det blir svårt att hålla sig här ifrån. Det är som en drog att vara här. Åff kårs är det svårt att lämna forumet... Å föresten.. Om du inte är här vet du ju inte när VC kommer ut till PC ju?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Vi får se om jag klarar att hålla mig borta....det blir inte lätt och jag som är så psykiskt svag klarar det nog absolut inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag har försökt 16 gånger men rekordet är bara 2 ½ dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 När jag blev medlem i Juli postade jag ungefär 1 post varannan dag, nu är det andra tider... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag har försökt 16 gånger men rekordet är bara 2 ½ dag... 2½ dag...det är starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 1vecka pga semester.. det du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 3dagar pga åka bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 jag har vri borta 2 veckor pga semester, fast det var innan stells och många andras tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag har varit inne på forumet varje dag(!!!!)sen jag registrerade mig.....jag har helt enkelt inte kunnat hålla mig borta!!!!....Det blir svårt Hedagarden.....mycket svårt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 mmm... Inga klarar det rekordet? har GTA3_PLAYER eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag funderar på att lämna forumet nu när GTA VC kommer till PS2 och återvända när och om det kommer till PC. Det är ju inte kul att se er skriva om hur j-vla kul ni har när ni spelar VC. Men, men, det blir svårt att hålla sig här ifrån. Det är som en drog att vara här. åhh herre gud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts