Mr_link Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Laddas det ner nån security module på er med ?? när ni ska spela vad e de för nått :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 ja, det gör det, troligtvis är det nån säkerhetsgrej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 ja, det gör det, troligtvis är det nån säkerhetsgrej ps: cs = spel = spelforumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Det laddas hem samma sak i DoD. Btw nå'n som vill lira dod? Adda mig i så fall i friends list: westerlund_333@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 ps: cs = spel = spelforumet PS: CS = Spel = Spelforumet = Counter-Strike-forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 PS: CS = Spel = Spelforumet = Counter-Strike-forumet! mjo vet bätte att flytta än att låsa iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 mjo vet bätte att flytta än att låsa iaf Varför skulle denna låsas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 (redigerad) Hjälp mig snälla nån som vet.... Alltså, när jag startar Steam klickar jag på "Games/Day of Defeat" sen står det att den laddar DoD. Men när det stått så så kommer det upp en ruta där det står [ "Your purchace of Half Life Platinum blah blah blah.... Cd Key already used by another user blah blah blah....." ] Men det är ingen som använder min cd-key eftersom jag testat båda mina cdkeys (Half Life Generation Pack). Jag måste därefter skriva om cdkey och ladda om uppdateringar till DoD etc etc. Det här händer varenda gång jag har spelat DoD, stängt av dod (Men har fortfarande steam körande.) och sedan nästa gång jag försöker gå in i dod igen så står det där... Nå'n som vet hur jag ska göra för att få bort den dumma rutan så jag kan spela utan att måste skriva om cdkey hela tiden?? :'( *EDIT* Är likadant med Counter Strike och Richocet på steam Redigerad 4 december, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 har du lånat ut cd-key'n till någon? (kompis t.ex.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 (redigerad) Ne jag är jätte försiktig med att låna ut mina cdkeys... *EDIT* Men om ingen kan hjälpa mig gör det inget för jag kan spela bara att jag måste skriva in min cdkey hela tiden gång på gång på gång osv men det är ju jobbigt så jag uppskattar verkligen om de som vet vad jag ska göra hjälper mig Redigerad 4 december, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts