sebben Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 :'( Jag kan inte höra något ljud när jag får uppdraget och kan inte höra radion. Har ett AC97 uppdaterat & allt. Kompis som har likadant kort men hans funkar.. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Beskriv mer. Hör du inget ljud alls när du spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Har du original eller nerladdat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) Skulle tro att du inte har sfx.raw.(om du inte hör något ljud). EDIT: har det löst sig? Redigerad 4 december, 2003 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicecityman Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 ja har bara ljud när dom pratar på uppdragen och i bilradion inte när dom skjuter vet nån varför<+? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 nerladdat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Gå in på Options, Audio setup och byt Audio Hardware tills det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 så var det för mig när jag hade olaglig version...tror den var lite buggig, det var ingen intro, ingen radio och inget ljud när det var uppdrags intro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts