ghettopsycho Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 jag annvände ett fusk som får alla fotgängare att börja slåss med varandra och med mig, fett jobbigt, hur får jag bort det? Jag har annvänt samma kod igen men det försvinner inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 jag annvände ett fusk som får alla fotgängare att börja slåss med varandra och med mig, fett jobbigt, hur får jag bort det? Jag har annvänt samma kod igen men det försvinner inte. Du sparade väl inte för då går det inte att ta bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ghettopsycho Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 jo jag sparade, fan då!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Läs på gtasajten och fusken innan du skriver i nått fusk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jo jag sparade, fan då!!!!!!!!!!!! Jag har för mig att det går bort om man dör, prova. Har du ingen sparning innan du slog in koden? I så fall kan du öppna den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 tyvärr men den går inte bort på något sätt fören du startar om spelet men pundigt nog hade du svarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 tyvärr men den går inte bort på något sätt fören du startar om spelet men pundigt nog hade du svarat Menar du inte sparat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts