comfy Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Kan nån säga nån sida där man kan beställa kepsar och tröjor med eget tryck på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 (redigerad) Inget Redigerad 1 december, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Ingen annign men det skulel va coolt å göra en egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Ingen annign men det skulel va coolt å göra en egen Jag har en med eget tryck på. Fixade det när jag var i bulgarien. Det står _-MadeMaN-_ Sen typ som där bak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 sök lite på sweC, jag vet att det finns en sida, men kommer inte ihåg URL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Jumper.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 har en dår de står i completed whole vice city and all i got was this shit lousy t-shirt tröjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) www.customwear.nu, där har dom kepsar tröjor mössor och grejer. Redigerad 2 december, 2003 av bosse_bildoktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Jag har en fråga om en tröja ! Jag orkar inte dra upp en ny topic så jag skriver här ! Pappa jobbar i Kommunal och har fått en munk-tröja som är för liten för han, så han frågade om jag ville ha den ! Det står Attraktiv på den och under står det Kommunal. Så jag undrar om man kan ta bort tryck på tröjor och t-shirt ! För vem skulle vilja ha en tröja där det står Kommunal och Attraktiv på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) bröva skrubba! Redigerad 3 december, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts