ghettopsycho Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 om det finns var finns den då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja på Kenjis tak!! Men försök och flyga och meddela mig om det går!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja på Kenjis tak!! Men försök och flyga och meddela mig om det går!! Lycka till!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Polishelikoptern är den ända som kan flyga, de andra helikoptrarna är bara fasta texturer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ssss Arvid!! Tyst!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ssss Arvid!! Tyst!! Ja det här kan bli roligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ghettopsycho Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 roliga killar ni... jag menar självklart om det finns någon man kan flyga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja det finns det!! Den på kenjis tak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja det finns det!! Den på kenjis tak Passa på att flyga till Ghost Island när du hämtat den.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 jA ELLER Carser city!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Passa på att flyga till Ghost Island när du hämtat den.... Mitt rekord är 344 sekunder med kenjis helikopter, ni då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Nästan spam varning på den här tråden... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Nästan spam varning på den här tråden... Vem va det som började då?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Mitt rekord är 344 sekunder med kenjis helikopter, ni då? Mitt är 213 sen flög jag in i det stora trädet långt bakom observeratoriet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Vem va det som började då?? Jag vet inte........ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Han menade nog dig men jag tar åt mig skulden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Mitt rekord är 344 sekunder med kenjis helikopter, ni då? Haha, jag flög 1043 sekunder med den sen krockade jag med den där monstertrucken i Carser City Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Han menade nog dig men jag tar åt mig skulden Jag tar också på mig en del av skulden, men va fan, man måste ju skoja lite så här innan den tråkiga måndagen. Visserligen är måndagen imorgon inte tråkig för mig för min flickvän kommer hit och ska stanna tills på fredag och eftersom jag är arbetslös har jag inget att göra.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 jag har bara lyckats flyga 5 sek me den där helikoptern några tipps? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Haha, jag flög 1043 sekunder med den sen krockade jag med den där monstertrucken i Carser City Monstertrucken kom flygande en dag och landade på Kenjis tak och då kunde man flyga med den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts